بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای رسانه های سنگالی ؛ نیمکت‌نشینی مانه و کولیبالی برابر ایران

ترکیب احتمالی تیم ملی سنگال برابر ایران در دیداری دوستانه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۹
ترکیب احتمالی تیم ملی سنگال برابر ایران

رسانه های سنگالی مدعی هستند که سرمربی تیم ملی سنگال قصد دارد در بازی امروز برابر تیم ملی ایران، از تیم دیگری استفاده کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رسانه های سنگالی مدعی هستند که سرمربی تیم ملی سنگال قصد دارد در بازی امروز برابر تیم ملی ایران، از تیم دیگری استفاده کند.

به گزارش پارس فوتبال، در شرایطی که تا ساعاتی دیگر تیم های ملی ایران و سنگال به مصاف هم می روند که بحث درباره ترکیب احتمالی قهرمان آفریقا بالا گرفته است. بسیاری از رسانه های این کشور مدعی هستند که سنگال با ترکیب متفاوتی به مصاف ایران می رود و استناد آنها به صحبت های اخیر سرمربی تیم ملی این کشور است.

آلیو سیسه روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی با ایران گفت: همه بازیکنان می خواهند بازی کنند. دقیقاً هدف ما در این 2 مسابقه، تشکیل 2 تیم است تا به کسانی که در تیم های باشگاهیشان زیاد بازی نمی رسد یا دیرتر به اردو ملحق شده اند، فرصت بازی بدهیم. این 2 بازی فرصتی بود تا نه تنها از نظر کیفی بلکه از نظر کار گروهی، عملکرد خود را بهبود ببخشیم.

رسانه senactu7 درباره آرایش احتمالی سنگال نوشته است: عصر امروز شیرهای آلیو سیسه دومین بازی دوستانه خود را برگزار می کنند و در اتریش به مصاف ایرانِ کارلوس کی روش می روند. بی‌شک آلیو سیسه در دومین بازی دوستانه تیم ملی سنگال و مقابل ایران، از تیم اصلی خود استفاده نخواهد کرد.

با در نظر گرفتن زمان باقیمانده تا آغاز جام جهانی و بازی با هلند، این فرصتی خواهد بود برای ادامه اعتماد به نفس بیشتر و اطمینان بیشتر به بازیکنان. به همین دلیل، آلیو سیسه در حال مشخص کردن ترکیب اولیه ای است که می تواند برای به چالش کشیدن تیم ملی تشکیل دهد.

طبق اعلام ال تاکتیکو (لقب آلیو سیسه)، پیش بینی می شود تغییرات زیادی در سیستم 433 و ترکیب اصلی سنگال مقابل تیم ایران صورت گیرد. شروع با پست دروازه بانی است که اولین انتخاب کادرفنی، موری دیاو خواهد بود. این بدان معناست که سنی تیموتی دینگ باید روی نیمکت بازی را آغاز کند.

شیخو کویاته و پاپه ابوسیسه که در دیدار مقابل بولیوی روی نیمکت بودند، باید محور دفاعی را تشکیل دهند تا کاپیتان کالیدو کولیبالی استراحت کند، در حالی که عبدو دیالو که دچار آسیب دیدگی شده بود، نتوانست به این بازی برسد. در کناره ها نیز فورموس مندی و اسماعیل ژاکوبس به ترتیب از سمت راست و چپ بازی را شروع خواهند کرد.

در خط میانی و در سمت راست، آلیو سیسه باید از ایلیمان اندایه جوان، بازیکنی باتجربه بسازد. انتظار می رود که بازیکن شفیلد یونایتد در این بخش بازی کند و با خط حمله ارتباط برقرار کند. او برای انجام مأموریتش، باید با نامپلیز مندی و ادریسا گیه بازی را شروع کند.

در نهایت و در حمله، بامبا دینگ قبل از بازگشت به مارسی شانس درخشش را خواهد داشت. این مهاجم 22 ساله باید در خط حمله قرار بگیرد. برای ارائه رساندن پاس های خوب به او، بامبا اسماعیل سار را به عنوان وینگر راست و نیکولاس جکسون را در کنار خود خواهد داشت. بازیکن 21 ساله وایادولید جانشین سادیو مانه خواهد شد و می تواند اولین بازی ملی خود را انجام دهد.

وب سایت sunubuzzsn نیز به بررسی ترکیب احتمالی سنگال در بازی امروز پرداخته و دقیقا همین اسامی که در زیر آمده را به عنوان ترکیب ابتدایی آلیو سیسه برای بازی با ایران اعلام کرده با تنها یک تفاوت و آن، احتمال حضور سنی دییِنگ درون دروازه است و سایر نفرات نیز همان است که دیگر رسانه سنگالی اعلام کرده بود.

ترکیب احتمالی سنگال در برابر ایران:

موری دیاو (سنی دییِنگ)، شیخو کویاته، پاپه ابوسیسه، فورموس مندی، اسماعیل ژاکوبس، ایلیمان اندایه، نامپلیز مندی، ادریسا گیه، بامبا اسماعیل سار، بامبا دینگ، نیکولاس جکسون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *