بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مخالفت اسطوره سرخپوشان با تغییر نام ورزشگاه

اریک کانتونا : اگر اسم ورزشگاه تغییر کند، دیگر هوادار منچستریونایتد نیستم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۱
کانتونا : اگر اسم ورزشگاه تغییر کند، دیگر هوادار منچستریونایتد نیستم

اسطوره فرانسوی به مخالفت با تغییر اسم ورزشگاه یونایتد به خاطر جذب اسپانسر پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از تایمز، اریک کانتونا بازیکن سابق منچستریونایتد گفته است در صورت تغییر نام ورزشگاه خانگی اولدترافورد دیگر هوادار این باشگاه نخواهد بود.

او درباره این موضوع گفت:

اکنون همه ورزشگاه‌ها امارات یا آلیانز نام دارند. این استادیوم‌ها روح و تاریخ خود را از دست داده‌اند. آرسنال و وستهام هم همینطور شدند. من با هواداران آرسنال صحبت کردم. آن‌ها اسم استادیوم را تحقیر می‌کنند.

روز به روز ورزشگاه‌های بیشتری در حال تغییر نام هستند. خوشبختانه اولدترافورد هنوز اولدترافورد است و آنفیلد همچنان آنفیلد است. آیا می‌توانید تصور کنید که اولدترافورد نام جدیدی پیدا کند؟ اگر روزی این اتفاق بیفتد، دیگر هوادار منچستریونایتد نیستم و به طور کلی من فوتبال را دنبال نمی‌کنم.

کانتونا همچنین از فروش بخشی از سهام باشگاه به هواداران این تیم حمایت کرد. منچستریونایتد از سال ۲۰۰۵ تحت مالکیت خانواده گلیزر بوده است.

اسطوره فرانسوی در پایان گفت:

صدها هزار نفر منچستریونایتد را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند. اگر اعلام می‌کنند ۵۰ درصد باشگاه برای فروش است خیلی‌ها این سهام را می‌خرند پس چرا باید این سهام را به یکی دو تاجر به قیمت ۵۰۰ میلیون پوند بفروشند؟ شما می‌توانید با فروش این سهام به هواداران میلیون‌ها دلار بیشتر جذب کنید. آن وقت نیمی از باشگاه متعلق به هواداران منچستریونایتد خواهد بود. این ایده خوبی است و این کار را می‌توان خیلی ساده انجام داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *