بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یک مصدوم جدید برای سنگال ؛ مدافع ناتینگهام‌فارست

غیبت موسی نیاکاته در دیدار ایران و سنگال به دلیل مصدومیت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۳
موسی نیاکاته

موسی نیاکاته بازیکن سنگالی ناتینگهام فارست، به دلیل مصدومیت از اردوی تیم ملی سنگال جدا شده و در بازی مقابل تیم ملی ایران حضور نخواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

موسی نیاکاته بازیکن سنگالی ناتینگهام فارست، به دلیل مصدومیت از اردوی تیم ملی سنگال جدا شده و در بازی مقابل تیم ملی ایران حضور نخواهد داشت.

به گزارش پارس فوتبال، رسانه‌های سنگالی گزارش دادند موسی نیاکاته، مدافع سنگالی ناتینگهام‌فارست، به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی این کشور را ترک کرده و به انگلیس بازگشت.

نیاکاته که در پست دفاع وسط بازی می‌کند برای اولین بار به تیم ملی سنگال دعوت شده ولی او به دلیل مصدومیت دیشب نتوانست در جریان پیروزی 2-0 سنگال بر بولیوی به میدان برود و در دیدار مقابل تیم ملی ایران هم حضور نخواهد داشت.

نیاکاته دیشب به جدا شدن از اردوی تیم ملی سنگال به انگلیس بازگشت تا دوره درمان و بهبودی را در باشگاهش، ناتینگهام‌فارست، دنبال کند.

رسانه‌های سنگالی می‌گویند این برای تیم ملی کشورشان خبر خوبی نیست. نیاکاته روز 14 آگوست در دیدار ناتینگهام فارست مقابل وستهام از ناحیه همسترینگ آسیب دیده بود اما در روزهای بعدی شرایط بهتری پیدا کرد و زمانی که برای اولین بار در دوران فوتبالی‌اش به تیم ملی دعوت شد خود را به اردوی سنگال رساند. اما نیاکاته به دلیل همان مصدومیت نتوانست در این اردو با دیگر بازیکنان تمرین کند.

نیاکاته پیشتر در تیم ماینتس آلمان بازی می‌کرد و بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو می‌بست. او از جمله شش بازیکن سنگالی است که به دلیل مصدومیت نمی‌توانند در مقابل ایران به میدان بروند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *