بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ناگفته ای از پشت پرده ناراحتی کارلوس کی روش از فدراسیون فوتبال

گلایه شدید کارلوس کی روش از فدراسیون فوتبال برای جا ماندن رضاییان و نورافکن از اردوی اتریش ؛ این ناهماهنگی تکرار نشود!

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ | ۲۱:۴۰
گلایه شدید کارلوس کی روش از فدراسیون فوتبال برای جا ماندن رضاییان و نورافکن از اردوی اتریش ؛ این ناهماهنگی تکرار نشود!

کارلوس کی روش از فدراسیون فوتبال برای جا ماندن رامین رضاییان و امید نورافکن از اردوی اتریش بسیار گله‌مند است و از نبی خواسته این ناهماهنگی تکرار نشود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رامین رضاییان و امید نورافکن دو بازیکن جا مانده از اردوی تیم ملی راهی اتریش نخواهند شد و همین موضوع عصبانیت کارلوس کی روش را در پی داشته است.

آنها نتوانستند به موقع همراه تیم ملی راهی اتریش شوند و در ادامه قرار بود با رفع مشکلات راهی اتریش شوند اما این قدر رفع این مشکل طولانی شد که این دو قید حضور در سرزمین موسیقی را زدند. که این موضوع ناراحتی کارلوس کی روش را به همراه داشت.

او خطاب به نبی گفت یکی از استراتژی‌های ما در دو بازی دوستانه آزمایش همه بازیکنان از جمله رامین رضاییان و امید نورافکن بود اما این فرصت از من گرفته شد.

کارلوس کی‌روش هم چنین خطاب به سرپرست تیم ملی گفت بهتر است این اتفاقات تکرار نشود چون برخی مواقع جبران ناپذیر است وبرای تیم ملی چهره خوشی ندارد که از وجود بازیکن و بازیکنانش به این دلیل محروم شود.

در صورتی که رامین رضاییان و امید نورافکن در اردوی تیم ملی حاضر می‌شدند حتی در بازی نخست این شانس را پیدا می‌کردند که در ترکیب تیم ملی به میدان بیایند به خصوص رامین رضاییان که به نظر می‌رسد گزینه اصلی کارلوس کی‌روش برای بازی در جناح راست خط دفاعی است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *