بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره های استقلال ساپینتو را به ستوه آوردند !

عصبانیت ساپینتو از هدر رفتن موقعیت‌ها توسط بازیکنان استقلال

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ | ۲۱:۲۲
عصبانیت ساپینتو از هدر رفتن موقعیت‌ها توسط بازیکنان استقلال

ریکاردو ساپینتو از هدر رفتن موقعیت‌ها توسط بازیکنان استقلال به شدت عصبانی است تا جایی که در پنج دقیقه پایانی در بازی دوستانه با دانشجویان تماشای دیدار را رها کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکنان استقلال در تاریخ 9 مهر و در سیرجان، به مصاف تیم آماده گل گهر خواهند رفت.

شاگردان ساپینتو در آن بازی نیز بارها و بارها فرصت سوزی کردند و این اتفاق در بازی روز گذشته برابر تیم ملی دانشجویان نیز تکرار شد، به نحوی که سرمربی پرتغالی از شدت عصبانیت، بی خیال دقایق پایانی بازی تیمش شد و ترجیح داد از حوالی دقیقه 85 به بعد راهی رختکن شود و به این مسئله فکر کند که این عادت هدر دادن موقعیت های مسلم گلزنی، می تواند در لیگ برتر برای او و تیمش دردسرساز شود.

به هر جهت، سرمربی پرتغالی در هفته های گذشته روند مطلوبی را در تیمش پیاده کرده بود و اگر بخت با او یار بود، می توانست در تقابل با پیکان و نفت مسجدسلیمان، دست پر از زمین مسابقه خارج شود ولی شاگردان او در این 2 بازی نیز چند بخت مسلم گلزنی را از دست دادند.

استقلال در بازی با نساجی رکورد شوت به سمت دروازه حریف در سه فصل اخیر لیگ برتر را شکست اما از این موقعیت ها، تنها سه بار به گل رسیدند. در بازی با پیکان نیز آنها 2 موقعیت تک به تک را توسط بابایی و محبی از دست دادند و می توان هم با دید مثبت به این مسئله نگاه کرد که استقلال در هر بازی موقعیت های بی شماری را به دست می آورد و هم بابت فرصت سوزی های پرشمار، باید فکر علاجی کرد.

آبی پوشان در تاریخ 9 مهر و در سیرجان، به مصاف تیم آماده گل گهر خواهند رفت. ساپینتو برای تکرار قدرت تیمش و ادامه روند رو به رشد، به دنبال غلبه بر یکی از تیم های قدرتمند لیگ است. باید دید تا آن زمان و در تمرینات، آبی ها می توانند روی تمرکز در هنگام به دست آوردن موقعیت های طلایی کار کنند یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *