بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جالب پیشکسوت فوتبال ایتالیا به بحران یوونتوس

مارکیزیو : روش کونته تنها راه خروج یوونتوس از بحران است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۲
یوونتوس

کلودیو مارکیزیو ستاره سابق یوونتوس معتقد است که استفاده از سبک و روش روحیه‌بخشی آنتونیو کونته راه خروج این تیم از بحران است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلودیو مارکیزیو ستاره سابق یوونتوس معتقد است که استفاده از سبک و روش روحیه‌بخشی آنتونیو کونته راه خروج این تیم از بحران است.

به گزارش پارس فوتبال، یوونتوس از ابتدای فصل تا به حال نتایج خوبی کسب نکرده است و از 9 دیداری که در تمامی رقابت‌ها برگزار کرده تنها دو بار پیروز از میدان خارج شده است.

همین موضوع باعث شده است که فشار زیادی روی مکس آلگری باشد و بسیاری از هواداران این تیم خواهان اخراج فوری این مربی ایتالیایی هستند و گفته می‌شود کونته نیز آماده است تا هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

مارکیزیو در فستیوال دلو اسپورت به روزنامه ایتالیایی گاتزتا گفت:

ما به آخر خط رسیدیم، در سری B بازی کردیم و پس از چند فصل خوب در سری A، برای دو فصل متوالی هفتم شدیم. ما خوب شروع می‌کردیم اما در ژانویه همه چیز از هم می‌پاشید و ما حس بدی داشتیم چون نمی‌توانستیم به آنچه که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

او با اشاره به راه حل این شرایط در آن زمان اظهار داشت:

درک این موضوع سخت بود، ما خوب تمرین می‌کردیم و تیمی متحد بودیم اما جواب نمی‌گرفتیم. سپس کونته آمد، او روح این تیم را لمس کرد، خصوصا برای بازیکنانی که پیش از این تجربه قهرمانی داشتند. او به ما گفت که اینجا یوونتوس است و باید به به حدی تلاش کنیم که در زمین خون بریزیم، باید به جایی که به آن تعلق داشتیم برگردیم. راه حل شرایط فعلی این تیم هم چیزی جز این نیست.

مارکیزیو محصول آکادمی یوونتوس بود و در 389 دیداری که با پیراهن این تیم به میدان رفت موفق شد 37 گل برای این تیم به ثمر برساند و هفت جام قهرمانی لیگ ایتالیا را بالای سر ببرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *