بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره محبوب هواداران پرسپولیس به دنبال آتش بازی در جام جهانی + عکس

رضا اسدی امیدوار به حضور در جام جهانی 2022

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۲
رضا اسدی امیدوار به حضور در جام جهانی 2022 است

رضا اسدی هافبک تراکتوری ها با وجود خط خوردن از لیست نهایی کی‌روش برای اردوی اتریش، انگیزه زیادی برای حضور در جام جهانی دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا اسدی تا پایان هفته ششم یکی از بهترین های لیگ برتر بوده و شاخص ترین بازیکن تراکتور به شمار می رود. او به واسطه عملکرد خوبش به تیم ملی هم دعوت شد اما جایی در لیست نهایی کی روش نداشت و به تبریز برگشت.

هافبک تراکتوری ها بعد از اینکه موفق به همراهی تیم ملی در اردوی اتریش نشد، این روزها در تبریز و زیر نظر قربان بردیف در حال انجام تمرینات آماده سازی تیم تراکتور است. 
او انگیزه بسیار زیادی دارد تا در اندک فرصت باقیمانده، رضایت کی‌روش را جلب کرده و یکی از مسافران قطر باشد.

تیم تراکتور در حال حاضر نماینده ای در تیم ملی ایران ندارد ولی حجت حق وردی از بازیکنان این تیم که برای تیم ملی آذربایجان بازی می کند، شب گذشته موفق شد یک گل سه امتیازی در آخرین ثانیه ها به ثمر برساند؛ کاری که اسدی در این فصل دو بار برای تراکتور انجامش داده بود و اینک در غیاب او، حق وردی در عرصه ملی آن را تکرار کرد.

البته به غیر از اسدی در بین بازیکنان تیم تراکتور نفرات دیگری چون محمدرضا اخباری و کاوه رضایی هم امیدوار به حضور در تیم ملی هستند ولی با توجه به نفرات حاضر در پست‌های این سه بازیکن به نظر می رسد که شانس اسدی از آنها بیشتر باشد.

رضا اسدی امیدوار به حضور در جام جهانی 2022 است

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *