بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بحران دروازه برای سنگال ؛ گلر سوم برابر ایران قرار می گیرد + عکس

سنی دییِنگ درون دروازه سنگال در دیدار با ایران به دلیل غیبت مندی و گومیس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۰
تیم ملی سنگال

تیم ملی سنگال به دلیل مصدومیت دروازه‌بان‌های اول و دوم خود، از گلر سومش، سنی دییِنگ، برابر تیم‌های ملی بولیوی و ایران استفاده خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی سنگال به دلیل مصدومیت دروازه‌بان‌های اول و دوم خود، از گلر سومش، سنی دییِنگ، برابر تیم‌های ملی بولیوی و ایران استفاده خواهد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی سنگال شنبه آینده برابر بولیوی قرار خواهد گرفت و سپس سه‌شنبه در اتریش به مصاف تیم ملی ایران می رود. این دو بازی دوستانه در راه آماده‌سازی سنگال برای حضور در جام جهانی 2022 است اما سنگال در درون دروازه برای این دو بازی مشکلاتی دارد.

ادوارد مندی، گلر اصلی سنگال و باشگاه چلسی، مصدوم است. آلفرد گومیس، عضو باشگاه رنس و دروازه بان دوم سنگال نیز از ابتدای فصل به میدان نرفته است. این وضعیت باعث شده تا سنی دییِنگ، گلر تیم کوئینز پارک رنجرز انگلیس، شانس اول بازی برابر بولیوی و ایران باشد. همچنین با نظر آلیو سیسه، مربی سنگال، موری دیاو نیز به تیم ملی دعوت شده و به عنوان دروازه بان دوم روی نیمکت حاضر خواهد بود. موری دیاو دروازه بان تیم کلرمون فرانسه است.

تیم ملی سنگال

این بهترین فرصت برای دییِنگ است تا ارزش‌های خود را به سیسه ثابت کند و در فهرست نهایی جام جهانی قرار بگیرد. دییِنگ سال گذشته در دو بازی برابر زیمبابوه(برتری 1-0 سنگال) و گینه(تساوی بدون گل) درون دروازه سنگال بود. مندی و گومیس آن دو بازی را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده بودند.

تیم ملی سنگال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *