بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

داروین نونیز ؛ سقوط از عرش به فرش + عکس

افت فاحش داروین نونیز پس از انتقال از بنفیکا به لیورپول

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۷
داروین نونیز در لیورپول

داروین نونیز مهاجم 23 ساله و اروگوئه ای که در تابستان امسال و از بنفیکا با مبلغ 85 میلیون پوند به لیورپول پیوست، شروعی ضعیف در آنفیلد داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داروین نونیز ستاره جوان لیورپول، در حال طی کردن بدترین روزهای دوران ورزشی خود است.

به گزارش پارس فوتبال، داروین نونیز مهاجم 23 ساله و اروگوئه ای که در تابستان امسال و از بنفیکا با مبلغ 85 میلیون پوند به لیورپول پیوست، شروعی ضعیف در آنفیلد داشته و تنها یک گل در پنج مسابقه به ثمر رسانده است. داروین نونیز در دیدار برابر کریستال پالاس با بازیکن حریف درگیر شده و کارت قرمز گرفت تا روزهایی کابوس وار را در بدو ورود به لیگ برتر انگلیس تجربه کند.

حالا این مهاجم جوان برای برگزاری دیدارهای دوستانه تیم ملی اروگوئه راهی کمپ این تیم شده و آنها به زودی برابر تیم ملی ایران قرار خواهند گرفت. اما به نظر می رسد شرایط در رده ملی نیز چندان برای نونیز خوب نیست و او هنوز به مرز آمادگی نرسیده است.

ویدئویی از تمرین تیم ملی اروگوئه منتشر که نونیز در یک صحنه برای گلزنی تلاش کرده و صاحب موقعیت می شود. اما ضربه عجیب این بازیکن با فاصله ای غیرقابل باور از دروازه به بیرون رفته و حتی به پرچم کرنر برخورد می کند. این ویدئو در شبکه های اجتماعی مورد توجه هواداران قرار گرفته و بسیاری به تمسخر سطح بازی داروین نونیز و اشتباه لیورپول در مورد سرمایه گذاری روی این بازیکن پرداخته اند. جالب اینجاست داروین نونیز در بدو ورود به لیگ برتر با ارلینگ هالند مقایسه شده و برخی او را هم سطح ستاره نروژی منچسترسیتی دانستند. فراموش نکنیم ارلینگ هالند 14 گل در 9 بازی به ثمر رسانده و شروعی فوق العاده را در ترکیب تیم جدیدش تجربه کرده است.

داروین نونیز در لیورپول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *