بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای جالب ستاره سوئیسی سیتی درباره گواردیولا

مانوئل آکانجی : بازیکن ثابت پپ شدن سخت‌ترین کار دنیا است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۶
مانوئل آکانجی

مانوئل آکانجی مدافع سوئیسی منچسترسیتی می‌گوید راه‌ یافتن به ترکیب اصلی سیتی یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مانوئل آکانجی مدافع سوئیسی منچسترسیتی، که امسال تابستان به این تیم پیوست می‌گوید راه‌ یافتن به ترکیب اصلی سیتی یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا است.

به گزارش پارس فوتبال، مانوئل آکانجی مدافع سوئیسی، امسال تابستان در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات باشگاهش بوروسیا دورتموند را ترک کرد و به منچستریونایتد پیوست.

این مدافع سوئیسی که در آستانه جام جهانی قطر برای راه یافتن به ترکیب اصلی تیم ملی کشورش تلاش می‌کند می‌داند که برای جلب نظر مثبت کادر فنی سوئیس باید در مدت کوتاه باقی‌مانده تا جام جهانی در ترکیب سیتی به میدان برود.

او اما در یک مصاحبه گفت راه‌یافتن به ترکیب اصلی پپ گواردیولا یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا است به خصوص حالا که آیمریک لاپورت هم‌پستی او از مصدومیت رهایی یافته و می‌تواند به میدان برود.

آکانجی در این مصاحبه گفت:

اینکه پپ گواردیولا اخیرا از من تعریف کرد برایم خیلی مهم است و باعث می‌شود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشم. پپ در زمین همه چیز را می‌بیند. واقعا اغراق نمی‌کنم؛ همه چیز.

اما پپ علاوه بر عملکرد بازیکن در زمین به رفتار او در بیرون از زمین هم اهمیت می‌دهد. من تا چهار روز قبل از پایان نقل و انتقالات با دورتموند تمرین می‌کردم. بعد متوجه شدم که سیتی با مدیر برنامه‌هایم تماس گرفته و همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. من از بازی برای سیتی خوشحالم و افتخار می‌کنم ولی می‌دانم راه یافتن به ترکیب اصلی تیم پپ گواردیولا یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *