بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برنامه ساپینتو برای بازی استقلال مقابل شاگردان امیر قلعه نویی

بازیکن جنجالی، ترکیب استقلال را عوض کرد !

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۳:۴۰
بازیکن جنجالی، ترکیب استقلال را عوض کرد !

از اردوی استقلال خبر می رسد که ریکاردو ساپینتو قصد دارد سیاوش یزدانی را در بازی با گل گهر سیرجان و مقابل شاگردان قلعه نویی در خط دفاع تیمش استفاده کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی استقلال برای بازی با گل گهر قصد دارد خط دفاعی تیمش را تغییر دهد.

تیم استقلال قرار است پس از فیفا دی در هفته هفتم به مصاف گل گهر سیرجان برود و گویا ساپینتو سرمربی این تیم قصد دارد در این دیدار تغییرات مهمی را در ترکیب تیمش ایجاد کند. این مربی در نظر دارد در خط دفاع آبی ها جابجایی انجام دهد و مهمترین اتفاق استفاده از سیاوش یزدانی در ترکیب دفاعی این تیم است.

این مدافع که از زمان حضورش در تمرینات فرصت بازی کردن به دست نیاورده در تلاش است تا نظر مثبت ساپینتو را جلب کند و گویا در دیدار با شاگردان امیرقلعه نویی قرار است این اتفاق رخ دهد. سیاوش یزدانی که با انگیزه حضور در ترکیب ثابت استقلال مراحل رفع مشکلات مربوط به سربازی اش را حل و فصل کرد تنها با ثابت بازی کردن برای تیم استقلال به هدفش نزدیک می شود.

این در حالی است که گفته می شود مرادمند دیگر مدافع میانی آبی ها که فصل گذشته در اکثر بازی های تیمش فیکس بود قرار است پس از توافق با مدیران استقلال در نیم فصل دوم از آبی ها جدا شود زیرا ساپینتو اعتقادی به این مدافع ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *