بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمایت از کریستیانو رونالدو در مقابل یک شایعه عجیب!

برونو فرناندز : افت من در منچستریونایتد ربطی به رونالدو ندارد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۴
کریستیانو رونالدو و برونو فرناندز

برونو فرناندز تا زمان انتقال کریستیانو رونالدو به اولدترافورد نمایش درخشانی داشته و از حیث گلزنی و ارسال پاس گل، آمار خیره کننده ای را به ثبت رسانده بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، به دفاع از کریستیانو رونالدو در مورد انتقادات پرداخته است.

به گزارش پارس فوتبال، برونو فرناندز تا زمان انتقال کریستیانو رونالدو به اولدترافورد نمایش درخشانی داشته و از حیث گلزنی و ارسال پاس گل، آمار خیره کننده ای را به ثبت رسانده بود. اما از وقتی رونالدو لباس یونایتد را پوشید، این هافبک پرتغالی دچار افت محسوسی شده است. حالا برونو فرناندز تاکید کرد افتش ربطی به انتقال رونالدو نداشته و اتفاقا حضور این ستاره بزرگ در زمین به سود او نیز بوده است.

برونو فرناندز گفت:

بیشتر پاس گل های من در فصل گذشته برای رونالدو ارسال شد، بنابراین فکر نمی کنم این شایعات در مورد عادلانه باشد. من فقط یک فصل ضعیف را از نظر آمار گلزنی و ارسال پاس گل پشت سر گذاشتم و فکر نمی کنم این به توانایی های کریستیانو یا خودم ربطی داشته باشد.

قبل از آمدن رونالدو به منچستریونایتد، من همه پنالتی‌های تیم را می‌زدم، اما فصل گذشته نیز دو بار فرصت برای زدن پنالتی‌ داشتم و البته هر دو موقعیت را نیز از دست دادم. بنابراین نمی‌توانم کریستیانو را از بابت نواختن پنالتی‌ها سرزنش کنم، به خصوص وقتی که او این فرصت ها را همیشه تبدیل به گل می‌کند.

حتی وقتی در ماه آوریل مقابل آرسنال یک پنالتی از دست دادم، دوباره این رونالدو بود که توپ را به من داد و گفت تو باید پنالتی را بزنی. بنابراین فکر نمی کنم دلیل افت من کریستیانو باشد و این شرایط به این علت رخ داد که من در آن مقطع اوج آمادگی نبودم. در تیم ملی پرتغال نیز من کنار رونالدو بازی کرده و وقتی گل می زنم، او در زمین حضور دارد. بازی کنار رونالدو در پست بازیکن شماره 10 برای من واقعا خوب است، زیرا بازیکنان حریف خیلی به کریستیانو احترام می گذارند و اینگونه فضای بیشتری ایجاد می شود. آنها از اینکه رونالدو توپ را بگیرد و دروازه را باز کند، می ترسند.

به عنوان مثال من با لباس تیم ملی پرتغال دو گل برابر مقدونیه شمالی در ماه مارس به ثمر رساندم که یکی روی پاس گل خود رونالدو و دیگری حاصل دوندگی این بازیکن بود. در چهار بازی آخر لیگ برتر نیز کریستیانو در ترکیب منچستریونایتد نبود و من فقط موفق شدم یک بار دروازه حریفان را باز کنم، بنابراین این موضوع ربطی به رونالدو ندارد.

همه چیز معطوف به شتاب مناسب و زمان بندی رست است. گاهی اوقات شرایط بد پیش می رود و در برخی موارد اوضاع خوب است. بی تردید رونالدو برای یک بازیکن پاسور، همبازی خوبی محسوب می شود و اگر برای او پاس مناسبی ارسال کنید، می تواند دروازه حریف را باز کند.

درخشش در دوران حضور اوله گونار سولسشر روی نیمکت؟ او هنوز گاهی برایم پیام ارسال کرده و بابت دستاوردهایم به من تبریک می گوید. من دوست دارم همیشه با شخصی مانند سولسشر در ارتباط باشم و قبل از ترک باشگاه توسط این سرمربی نیز این موضوع را به خود او گفتم.

بدخلقی در زمین در ماه های اخیر؟ یکی از داوران به من گفت برونو، هر وقت تیمت برنده می‌شود خیلی پسر خوبی هستی، اما وقتی می‌بازی یا مساوی می‌کنی، خیلی بداخلاق و تند می شوی. اما فراموش نکنید نیکولاس په‌په نیز گاهی عملکرد خوبی نداشت و همه می‌گفتند او هنوز باید خود را با لیگ برتر وفق دهد، اما وقتی برونو بد بازی کند، فقط به دلیل غرولندهای اوست و این فرناندز است باید بیشتر روی جریان بازی تمرکز کند.

بازی کردن زیر نظر اریک تن هاخ؟ اول از همه باید بگویم که این سرمربی یک سبک و ایده مشخص برای فوتبال دارد و شما در این باشگاه باید حتما از قوانین اریک تن هاخ پیروی کنید. این سرمربی در این مورد سختگیر است و من این رفتار او را دوست دارم. تن هلخ نظم و انضباط را به ارمغان آورده و به نظر من در گذشته این ویژگی در باشگاه وجود نداشت. از زمان حضور تن هاخ روی نیمکت، همه بازیکنان باید متحد و همسو باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *