بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چه کسی مانع اخراج مکس آلگری از هدایت یوونتوس شد؟

ممانعت مکس آلگری از اخراج زودهنگام مکس آلگری از هدایت یوونتوس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰
مکس آلگری

مکس آلگری روز جمعه تا آستانه اخراج پیش رفته، اما آندره‌آ آنیلی مانع رخ دادن این اتفاق شده است. در حالی که پاول ندود اصرار به اخراج وی داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مکس آلگری روز جمعه تا آستانه اخراج پیش رفته، اما آندره‌آ آنیلی مانع رخ دادن این اتفاق شده است.

به گزارش پارس فوتبال، فرم بازی و نتایج یوونتوس پس از شکست ناامیدکننده در مونزا و ارائه یک نمایش ناامیدکننده در لیگ قهرمانان مقابل بنفیکا به شدت مورد انتقاد هواداران و رسانه ها قرار گرفته و مکس آلگری اصلا شرایط خوبی در این باشگاه ندارد. بسیاری معتقدند بیانکونری در این فصل آینده چندان روشنی نخواهد داشت و بهتر است این سرمربی همین حالا اخراج شود، اما مدیران یوونتوس هنوز در این رابطه به توافق کلی نرسیده اند.

امروز نشریه کوریره دلو اسپورت در گزارشی مدعی شد آلگری همچنان از حمایت آندره‌آ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس، برخوردار است، اما پاول ندود رهبری جبهه مخالف را بر عهده داشته و تلاش می کند زمینه اخراج سرمربی ایتالیایی را فراهم کند. روز جمعه ندود در جلسه هیئت مدیره باشگاه اصرار داشت آلگری همین حالا باید اخراج شود، اما آنیلی و آریوابنه مخالفت و البته در تماس با آلگری اعلام کردند تیم نیاز به تغییر فوری دارند.

البته ندود در سال 2019 نیز به همراه فابیو پاراتیچی، تلاش زیادی برای قطع همکاری با آلگری کرد که نتیجه هم داد. اما در ادامه توافق با مائوریتزیو ساری سودی به همراه نداشت و فصل بعد وضعیت باشگاه با آندره‌آ پیرلو بدتر هم شد. در نهایت آنیلی دوباره تصمیم گرفت هدایت باشگاه را به آلگری، دوست صمیمی اش بسپارد و به او قراردادی طولانی و هنگفت پیشنهاد داد. حالا همین تصمیم شرایط را برای یوونتوس دشوار و اخراج آلگری را پرهزینه ساخته است. برخی منابع شدند مدیران بیانکونری تا شروع جام جهانی و بازگشت ستاره هایی مانند پل پوگبا و فدریکو کیه‌زا صبر خواهند کرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *