بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دلخوری ستاره سلتاویگو از سرمربی تیم ملی اسپانیا

یاگو آسپاس : واضح است که دعوت نشدن به تیم ملی و نرفتن به جام جهانی برایم دردناک است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۴
یاگو آسپاس

یاگو آسپاس مهاجم سلتاویگو، از اینکه با وجود درخشش در دو سال اخیر مورد توجه لوئیس انریکه قرار ندارد، ناراحت است. او در مورد انتقال ناموفقش به لیورپول هم صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یاگو آسپاس مهاجم سلتاویگو، از اینکه با وجود درخشش در دو سال اخیر مورد توجه لوئیس انریکه قرار ندارد، ناراحت است. او در مورد انتقال ناموفقش به لیورپول هم صحبت کرد.

به گزارش پارس فوتبال، فهرست تیم ملی اسپانیا برای دو بازی پایانی دور گروهی لیگ ملت های اروپا مقابل سوئیس و پرتغال اعلام شد و لوئیس انریکه بازهم از یاگو آسپاس دعوت نکرد. مهاجم سلتا تا به اینجای فصل پنج گل زده و فصل قبل هم بهترین گلزن اسپانیایی لالیگا بود اما همچنان مورد توجه مربی تیم ملی اسپانیا قرار ندارد.

آسپاس در این رابطه به آاس گفت:

واضح است که دعوت نشدن به تیم ملی و نرفتن به جام جهانی برایم دردناک است ولی تسلیم نمی شوم. اگر در فهرست نهایی تیم ملی برای جام جهانی قرار بگیرم، فوق العاده خواهد بود و هر کاری خواهم کرد تا لوئیس انریکه را متقاعد کنم. فکر نمی کنم او با من مشکل شخصی داشته باشد و معتقدم تصمیمش فنی است. من هم با انریکه مشکلی ندارم. او قبلا هم از من دعوت کرده ولی در یک سال گذشته که کاملا آماده بوده ام، دعوت نشده ام. متاسفانه لوئیس انریکه به مهاجمان دیگری اعتقاد دارد ولی گفتم که تسلیم نمی شوم.

آسپاس یک فصل کاملا ناموفق در لیورپول داشت. او در پایان فصل 14-2013 به سویا قرض داده شد و تابستان 2015 به سلتا برگشت. آسپاس در مورد دوره ناموفقش در لیورپول گفت:

خیلی جوان و بی تجربه بودم که به لیورپول رفتم و از لحاظ ذهنی آمادگی لازم را نداشتم. هرگز برای تیمی غیراسپانیایی بازی نکرده بودم و لیورپول هم چالش بسیار بزرگی بود. البته همان فصل می توانستیم قهرمان لیگ برتر شویم ولی با بدشانسی دوم شدیم. در آن مقطع پیوستنم به لیورپول اشتباه بود.

شانس های قهرمانی لالیگا:

بارسا به خوبی خودش را تقویت کرده و با احتساب نیمکت‌نشین‌ها، تیم بهتری نسبت به رئال دارد ولی یازده بازیکن ترکیب اصلی رئال را ترجیح می دهم. معتقدم رقابت قهرمانی در فصل جاری فقط بین همین دو تیم است و بالای 90 امتیاز کسب خواهند کرد. قطعا دوست ندارم جدال قهرمانی فقط بین رئال و بارسا باشد ولی هیچ تیمی قدرت آنها را ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *