بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوک به فرانسه در آستانه جام جهانی ؛ لوریس مصدوم شد

غیبت هوگو لوریس در لیگ ملت های اروپا به دلیل مصدومیت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۸:۴۵
غیبت هوگو لوریس در لیگ ملت های اروپا به دلیل مصدومیت

فرانسه اعلام کرد هوگو لوریس کاپیتان تیم ملی این کشور، به دلیل مصدومیت در بازی اخیر تاتنهام نمی‌تواند در لیگ ملت‌ها به میدان برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرانسه اعلام کرد هوگو لوریس کاپیتان تیم ملی این کشور، به دلیل مصدومیت در بازی اخیر تاتنهام نمی‌تواند هفته آینده در لیگ ملت‌های یوفا به میدان برود.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی فرانسه که یکشنبه هفته آینده در لیگ ملت های اروپا به مصاف اتریش و دانمارک می‌رود با خبری نگران‌کننده مواجه شد. بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال این کشور هوگو لوریس مصدوم شده و دست‌کم در این دو بازی حضور نخواهد داشت.

فدراسیون فوتبال فرانسه تایید کرد که کاپیتان تیم ملی این کشور در جریان پیروزی 6-2 تاتنهام مقابل لسترسیتی از ناحیه عضله ران دچار آسیب‌دیدگی شده و در بازی مقابل اتریش و دانمارک حضور نخواهد داشت. بر اساس بیانیه فرانسوی‌ها در این بازی‌ها آلبان لافونت، دروازه‌بان نانت، به جای لوریس محافظت از دروازه خروس‌ها را به عهده خواهد داشت.

تا این لحظه میزان مصدومیت لوریس مشخص نیست و اعلام نشده او تا چه زمانی دور از میادین خواهد بود.

فرانسوی‌ها نگران هستند که مصدومیت لوریس جدی باشد و او حتی نتواند در جام جهانی برای مدافع عنوان قهرمانی به میدان برود. از سوی دیگر تاتنهام و آنتونیو کونته هم با نگرانی اخبار مصدومیت دروازه‌بان فرانسوی‌شان را دنبال می‌کنند. در بازگشت ستاره‌های ملی‌پوش از مسابقات ملی تاتنهام یک بازی مهم در مقابل آرسنال در پیش دارد و عدم حضور لوریس می‌تواند خبر بسیار بدی برای تیم آنتونیو کونته باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *