بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عذرخواهی مجری ال‌چیرینگیتو از وینیسیوس و مردم برزیل

پدررول : از وینیسیوس که می داند چقدر دوستش دارم و از تمام مردم برزیل عذر می خواهم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۴
وینیسیوس جونیور

جوزپ پِدرِرول، مجری برنامه ال‌چیرینگیتو، رسما از وینیسیوس جونیور و مردم برزیل عذرخواهی کرد و گفت که هیچ کارشناسی در این برنامه نژادپرست نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جوزپ پِدرِرول، مجری برنامه ال‌چیرینگیتو، رسما از وینیسیوس جونیور و مردم برزیل عذرخواهی کرد و گفت که هیچ کارشناسی در این برنامه نژادپرست نیست.

به گزارش پارس فوتبال، وینیسیوس جونیور، ستاره جوان و برزیلی رئال مادرید، در چند ماه اخیر بابت رفتارش مورد انتقاد قرار گرفته است. برخی معتقدند این مهاجم تکنیکی هنگام بازی دست به تحقیر بازیکنان حریف زده و به خصوص با شادی‌های بعد از گلزنی اش و رقصیدن، اعصاب آنها و هواداران تیم مقابل را به هم می ریزد.

پنجشنبه شب گذشته، وینیسیوس در برنامه ال‌چیرینگیتو، مورد حمله نژادپرستانه قرار گرفت. پدرو براوو، رئیس اتحادیه ایجنت‌های فوتبال اسپانیا، در برنامه ال‌چیرینگیتو صحبتهای عجیبی درباره وینیسیوس جونیور به زبان آورد و جنجالی بزرگ به پا کرد. او در این برنامه گفت:

وینی باید میمون‌بازی را تمام کند و دست از رقصیدن پس از گلزنی بردارد.

واکنش های منفی به این اظهارنظر به قدری زیاد بود که براوو خیلی زود مجبور به عذرخواهی شد. باشگاه رئال مادرید حتی در دفاع از ستاره برزیلی بیانیه صادر کرد.

شب گذشته جوزپ پِدرِرول، مجری برنامه ال چیرینگیتو، رسما از وینیسیوس و مردم برزیل عذرخواهی کرد. او به زبان برزیلی گفت:

هفته قبل پدرو براوو گفت که وینیسیوس دست از میمون بازی بردارد. باید بگویم که در اسپانیا، این عبارت، معادل دست به کار احمقانه نزدن است. درک می کنم که در برزیل از این قضیه برداشت منفی شده باشد ولی نه براوو و نه هیچ کارشناس ال‌چیرینگیتو نژادپرست نیست. براوو عذرخواهی کرد و من نیز همین‌جا رسما عذرخواهی می کنم.

پِدرِرول ادامه داد:

از وینیسیوس که می داند چقدر دوستش دارم و از تمام مردم برزیل عذر می خواهم. از هر کسی که به خاطر این قضیه ناراحت شده، عذر می خواهم. اسپانیا کشوری نژادپرست نیست، هرچند قطعا افراد نژادپرست در اسپانیا وجود دارند. در همه جای دنیا نژادپرست داریم. وینیسیوس، به حرف کارلو آنچلوتی گوش کن که چند روز پیش گفت اسپانیا کشوری نژادپرست نیست. بازهم از تو و از هر کسی که آزرده خاطر شده، عذرخواهی می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *