بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رکورد خیره کننده دو پرسپولیسی در لیگ بیست و دوم + عکس

علیرضا بیرانوند و گئورگی گولسیانی رکورددار 540 دقیقه حضور در لیگ بیست و دوم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۰
گئورگی گولسیانی و علیرضا بیرانوند

گئورگی گولسیانی و علیرضا بیرانوند 540 دقیقه در لیگ بیست و دوم به میدان رفته‌اند. این دو پرسپولیسی از این حیث رکورددار هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گئورگی گولسیانی و علیرضا بیرانوند 540 دقیقه در لیگ بیست و دوم به میدان رفته‌اند.

به گزارش پارس فوتبال، پرسپولیس در شش هفته ابتدایی از 21 بازیکن مختلف در ترکیب خود استفاده کرده تا یحیی از گستره قابل توجهی از بازیکنانش بهره برده باشد.

در این بین علیرضا بیرانوند و گئورگی گولسیانی، بیشترین حضور در زمین را دارند و با 540 دقیقه حضور در ترکیب، رکورددار سرخپوشان به شمار می‌روند و هیچ بعید نیست تا پایان فصل نیز این رکورد را حفظ کنند.

نکته جالب اینکه مدافع گرجستانی سرخپوشان و بیرانوند، جزو خریدهای این فصل هستند و حالا با عملکرد خوب، اعتماد سرمربی تیم را به خود جلب کرده‌اند؛ شاید کمتر کسی انتظار داشت گولسیانی تا هفته ششم حتی یک دقیقه هم بیرون ننشیند.

گئورگی گولسیانی و علیرضا بیرانوند

میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، علی نعمتی و دانیال اسماعیلی‌فر نیز با بیش از 500 دقیقه حضور در زمین جایگاه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

یورگن لوکادیا باوجود حضور دیرهنگام در ترکیب پرسپولیس، توانسته خود را به جمع ده نفر برتر برساند.

نکته کنایه آمیز اینکه محمدمهدی احمدی که از او به عنوان سورپرایز این فصل قرمزها نام برده می‌شد، تنها 21 دقیقه فرصت بازی پیدا کرده تا پایین تر از شرزود تمیروف قرار بگیرد.

همچین محمد عمری با 71 دقیقه حضور اعتماد نسبتا خوبی را متوجه خود دیده و بالاتر از نفراتی چون حامد پاکدل و سیامک نعمتی است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *