بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هالند – لواندوفسکی ؛ رقابتی تمام عیار برای تصاحب کفش طلای اروپا

رقابت نفسگیر ارلینگ هالند و روبرت لواندوفسکی برای تصاحب کفش طلای اروپا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۷
ارلینگ هالند و روبرت لواندوفسکی

ظاهرا رابرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند دو رقیب اصلی در راه رسیدن به جایزه کفش طلا باشند چرا که شروع آن ها در این فصل بسیار خوب بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نظر می رسد که روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند دو رقیب اصلی در راه رسیدن به جایزه کفش طلا باشند چرا که شروع آن ها در این فصل بسیار خوب بوده است و با ادامه این روند یکی از آن ها در پایان فصل می تواند به جایزه کفش طلا دست پیدا کند.

به گزارش پارس فوتبال، جایزه کفش طلا، جایزه ای است که به آقای گل فوتبال اروپا داده می شود. با توجه به اینکه گلزنی در این 5 لیگ یعنی انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه امتیاز بالایی دارد، کسی که بتواند در میان این 5 لیگ آقای گل شود، جایزه کفش طلا را به دست می آورد.

ارلینگ هالند و روبرت لواندوفسکی

در حال حاضر از شروع فصل تاکنون رابرت لواندوفسکی در لالیگا 8 گل برای بارسلونا به ثمر رسانده است و در لیگ برتر انگلیس هم عملکرد ارلینگ هالند بی نظیر بوده است و 11 گل به ثمر رسانده است. لواندوفسکی شب گذشته مقابل الچه خوش درخشید و دبل کرد و در لیگ برتر انگلیس هم هالند مقابل ولورهمپتون گلزنی کرد و بدین ترتیب عملکرد خوبی داشت.

هالند و لواندوفسکی روزگاری در بوندسلیگا با هم روبرو می شدند و اکنون یکی از آن ها در لیگ برتر انگلیس و دیگری در لالیگا است و به صورت غیر مستقیم با هم رقابت می کنند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *