بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حرکت جنجالی هواداران شالکه علیه کاپیتان دورتموند

تمسخر مارکو رویس توسط هواداران شالکه پس از مصدومیت در دربی روهر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۳
مارکو رویس

واکنش عجیب و زشت هواداران شالکه به مصدومیت شدید مارکو رویس در دربی روهر موجب خشم طرفداران دورتموند شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

واکنش عجیب و زشت هواداران شالکه به مصدومیت مارکو رویس موجب خشم طرفداران دورتموند شده است.

به گزارش پارس فوتبال، مارکو رویس در دقیقه 28 و در صحنه ای که چندان هم مهم نبود، مقابل فلوریان فلیک با پای راست خود روی ساق پای بازیکن شالکه فرود آمد، مچ پایش پیچ خورد و به زمین افتاد. از همان ابتدای رخ دادن این صحنه نیز به نظر می رسید مصدومیت شدیدی در انتظار او باشد و در نهایت مداوای پزشکان نیز اثربخش نبود و ستاره محبوب دورتموند راهی بیمارستان شد.

زمانی که مارکو رویس در دقیقه 31 با حالتی ناراحت کننده و دستانی روی صورت از زمین خارج شد، هواداران شالکه به طعنه شعار “خداحافظ” سر داده و این ستاره باتجربه را مورد تمسخر قرار دادند. طرفداران دورتموند نیز با سوت های ممتد از مارکوس رویس در برابر هواداران مهمان دفاع کردند.

جالب اینجاست مارکو رویس پس از تقریبا یک سال غیبت در اردوی ژرمن ها، از سوی هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، برای بازی های لیگ ملت های اروپا مقابل مجارستان و انگلیس به اردو دعوت شده بود. پس از اینکه غیبت در جریان قهرمانی جام جهانی 2014 و قهرمانی اروپا 2016 را به دلیل مصدومیت، ابتدا اخباری در مورد غیبت او در جام 2022 نیز شنیده شد. اما سباستین کهل، مدیر دورتموند، امروز اعلام کرد مارو رویس بین سه الی چهار هفته از میادین دور خواهد بود و مصدومیت او آنقدرها که ابتدا تصور می شد، جدی نیست. البته باید دید فرم مارو رویس بعد از این آسیب دیدگی چگونه است و نظر نهایی هانسی فلیک در این رابطه چه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *