بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبر خوش برای ایران ؛ ستاره تیم ملی انگلیس جام جهانی را از دست داد + عکس

خداحافظی کالوین فیلیپس با جام جهانی پس از مصدومیت در دیدار منچسترسیتی و وولورهمپتون

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۸:۵۲
کالوین فیلیپس

کالوین فیلیپس ملی‌پوش انگلیسی منچسترسیتی، در جریان دیدار دیروز تیمش مقابل ولوز مصدوم شد و ممکن است جام جهانی را از دست بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کالوین فیلیپس ملی‌پوش انگلیسی منچسترسیتی، در جریان دیدار دیروز تیمش مقابل ولوز مصدوم شد و ممکن است جام جهانی را از دست بدهد.

به گزارش پارس فوتبال، درحالیکه تیم ملی انگلیس از نزدیک به دو ماه دیگر در جام جهانی قطر به میدان می‌رود و یکی از بازی‌های حساس مرحله گروهی را مقابل تیم ملی کشورمان برگزار خواهد کرد؛ امروز سرمربی سه‌شیرها خبر بدی دریافت کرد؛ مصدومیت کالوین فیلیپس یکی از بازیکنانی که او اخیرا به تیم ملی دعوت کرده بود.

فیلیپس که امروز به عنوان هافبک برای منچسترسیتی در بازی مقابل ولوز به میدان رفته بود از ناحیه شانه با آسیب‌دیدگی شدید مواجه شد.

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند فیلیپس دو بازی تیم ملی انگلیس در لیگ ملتهای یوفا مقابل آلمان و ایتالیا را قطعا از دست داده است و حتی این احتمال وجود دارد که در جام جهانی 2022 هم نتواند به میدان برود.

کالوین فیلیپس

حالا سرنوشت فیلیپس در جام جهانی به تصمیم منچسترسیتی وابسته است. در صورتی که باشگاه به این نتیجه برسد که هافبک انگلیسی‌اش باید شانه خود را به تیغ جراحی بسپارد او مسلما جام جهانی را از دست خواهد داد.

تابستان گذشته که تیم ملی انگلیس به فینال جام ملتهای اروپا رسید فیلیپس در ترکیب سه‌شیرها درخشید و یکی از بازیکنان مهم گرت ساوت‌گیت بود. او در فصل جاری یک بار دیگر هم از ناحیه شانه دچار مشکل شده بود.

منچسترسیتی این هافبک انگلیسی را با پرداخت 42 میلیون پوند از لیدز به خدمت گرفت اما او در دوران حضور در این باشگاه با سه مصدومیت مواجه شده است. رودری که ملی‌پوش اسپانیایی است در غیاب فیلیپس در فصل جاری در پست او برای سیتی به میدان رفته بود و این هافبک انگلیسی در بازگشت به میدان بار دیگر با مصدومیت مواجه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *