بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش کونته به جشنواره گل تاتنهام و هت تریک سون

آنتونیو کونته : درخشش سون معرکه بود؛ او عجیب است!

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۸:۰۳
آنتونیو کونته

آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام، بعد از پیروزی 6-2 تیمش مقابل لستر با هت‌تریک سون هیونگ مین به ستایش از این ستاره کره‌ای پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام، بعد از پیروزی 6-2 تیمش مقابل لستر با هت‌تریک سون هیونگ مین به ستایش از این ستاره کره‌ای پرداخت.

به گزارش پارس فوتبال، تاتنهام دیشب موافق شد در هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه خانگی‌اش لسترسیتی را 6-2 در هم بکوبد. درخشش سون هیونگ مین برای تاتنهام نقش مهمی در ثبت این نتیجه داشت. ستاره کره‌ای که بازی را از روی نیمکت آغاز کرده بود وقتی به میدان رفت در سیزده دقیقه طوفانی موفق شد سه گل به ثمر برساند.

درخشش سون در حالی بود که او در بازی‌های قبلی از ابتدای فصل هیچ گلی به ثمر نرسانده بود. گل نزدن برنده کفش طلای فصل گذشته در هشت هفته ابتدای فصل اتفاقی عجیب بود و انتقادهای زیادی از سون به دنبال داشت. تا جایی که هفته گذشته آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام در یک مصاحبه گفت اگر این عملکرد سون ادامه داشته باشد او را نیمکت‌نشین خواهد کرد.

درخشش سون هیونگ مین

مهم این بود بعد از یک باخت سه امتیاز این بازی را بدست بیاوریم. در نیمه اول دچار مشکل شدیم ولی تعویض‌ها خیلی مهم بودند. سون عالی کار کرد و سه گل زد. واقعا عجیب است. او از اول فصل برای ما گل نزد و امشب در سی دقیقه سه گل به ثمر رساند. این بازی نکات مثبت زیادی داشت و ما باید از عملکردمان درس بگیریم. مسلما برای پیشرفت و بهتر شدن جا داریم.

نیمکت‌نشینی سون

ما بازی‌های زیادی داریم و هر سه روز یک بار به میدان می‌رویم. او برای ما هر بازی به میدان رفته بود. ما در بازی‌های زیادی ریچارلیسون را نیمکت‌نشین کرده بودیم و کولاشوسکی هم همینطور. امروز نوبت به سون رسید. من خودم فوتبالیست بودم و می‌دانم همه می‌خواهند در تک تک بازی‌ها به میدان بروند. اما در این شرایط یک فوتبالیست انرژی فیزیکی و ذهنی از دست می‌دهد.

تاتنهام آیا می‌تواند مدعی قهرمانی باشد؟

باید تمام سعی‌مان را بکنیم. لیگ برتر خیلی سخت است. معتقدم ما مسیری را تازه شروع کرده‌ایم که به ما اجازه می‌دهد در نهایت برای یک جام مهم مبارزه کنیم. تازه شروع شده. سیتی، لیورپول و چلسی سالها است عالی بوده‌اند و جامهای زیادی برده‌اند. آنها هر ساله مدعی هستند. جاه‌‌طلبی ما و عطش‌مان برای موفقیت باید بیشتر بشود. شما برای بازی‌های بزرگی که هر سه روز یکبار برگزار می‌شود به تیمی عالی احتیاج دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *