بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

علت غیبت مدافع پرسپولیس در تمرین دیروز مشخص شد

غیبت گئورگی گولسیانی در تمرین پرسپولیس به دلیل تزریق آمپول در زانو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۲
گئورگی گولسیانی در پرسپولیس

گئورگی گولسیانی به دلیل تزریق آمپول در زانو، تمرین دیروز پرسپولیس را از دست داد. این بازیکن تا اینجا عملکرد خوبی در تیمش داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گئورگی گولسیانی به دلیل تزریق آمپول در زانو، تمرین دیروز پرسپولیس را از دست داد.

به گزارش پارس فوتبال، تمرین پنج‌شنبه پرسپولیس که پس از سه روز تعطیلی برگزار شد، هفت غایب داشت که هشت نفر از آنها به دلیل حضور در تیم ملی، نخستین جلسه تمرینی پرسپولیس در زمان فیفادی را از دست دادند و امید عالیشاه به خاطر مصدومیت نتوانست در تمرین حاضر شود و دانیال اسماعیلی‌فر با اجازه از کادرفنی در تمرین غایب بود.

اما مورد جالب مربوط به گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی است که هنوز به ایران نیامده و قرار است فردا در تهران حاضر شود. ماجرای غیبت او از این قرار است که او هر 6 ماه باید یک آمپول در زانوی خود تزریق کند و به همین دلیل نیز نتوانسته پنج شنبه به تهران بیاید.

البته پس از این تزریق پزشکی به زانو، او دو روز استراحت از پزشک خود دارد و باتوجه به این موضوع، گولسیانی از روز شنبه در تمرین پرسپولیس حضور خواهد یافت.

یحیی گل‌محمدی از این موضوع پزشکی گولسیانی اطلاع کامل دارد و غیبت او با هماهنگی کادرفنی انجام شده است. او این آمپول‌ها را در دوره بازی با پیراهن سپاهان نیز تزریق می‌کرد.

گئورگی گولسیانی در 6 بازی ابتدای فصل فیکس بوده و جزو بازیکنان اصلی پرسپولیس محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *