بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عجیب اما واقعی ؛ افشاگری یک پرسپولیسی از پشت پرده عجیب ترین اتفاق در لیگ یک + سند

محسن بنگر سرمربی باشگاه امید وحدت خراسان : پدر یکی از بازیکنان به مسئولان باشگاه پول داد تا پسرش در زمین بازی کند

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۹:۰۰


محسن بنگر ستاره سابق پرسپولیس و سرمربی فعلی باشگاه امید وحدت خراسان در مصاحبه با برنامه فوتبال یک ، از یک اتفاق عجیب در لیگ یک برداشت .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

درحالی‌که تنها چند روز از واگذاری امتیاز تیم فوتبال تازه سقوط‌کرده شهرخودروی خراسان به امید وحدت خراسان می‌گذرد، محسن بنگر به‌عنوان سرمربی جدید این تیم برای فصل پیش‌رو در رقابت‌های لیگ دسته‌اول انتخاب شد و کار خود را در این تیم آغاز کرد .

بدین ترتیب، بنگر که مدت کوتاهی در تیم‌های پارس‌جنوبی جم و شهرداری نوشهر به‌عنوان مربی و سرمربی فعالیت می‌کرد سکان تیم تازه‌تاسیس امید وحدت خراسان را برعهده گرفت.

سی‌ام مردادماه بود که امتیاز شهرخودرو رسماً به امید وحدت واگذار شد تا نماینده فوتبال خراسان کماکان در فوتبال و لیگ دسته‌اول بماند؛ شهرخودرو که فصل پیش یکی از بدترین دوران باشگاه‌های تاریخ لیگ‌برتر را پشت‌سر گذاشت، به‌دلیل مشکلات و بدهی‌های مالی نتوانست به روند موفق چندساله‌اش ادامه دهد و امید وحدت با هدایت محسن بنگر برای صعود به لیگ‌برتر تلاش خواهد کرد.

محسن بنگر ستاره سابق پرسپولیس و سرمربی فعلی باشگاه امید وحدت خراسان در مصاحبه با برنامه فوتبال یک ، از یک اتفاق عجیب در این تیم مشهدی پرده برداشت . او در پاسخ به سوال مجتبی پور بخش مجری برنامه فوتبال یک درباره بازی دادن یه یک بازیکن که برای حضورش در ترکیب پول خرج کرده بود گفت :
در بازی اول پدر یکی از بازیکنان بازی را در استادیوم تماشا کرد . او وقتی دید که پسرش در ترکیب تیم نیست قهر کرد و اعلام کرد که دیگر به باشگاه پول نمی دهد . مسئولان تیم مجبور شدند که پیراهن یکی از بازیکنان را به پسر این آقا بدهند تا او به زمین مسابقه رفته و 45 دقیقه بازی کند .

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *