بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یوونتوس 1-2 بنفیکا ؛ آلگری روی لبه تیغ + عکس

شکست خانگی یوونتوس برابر بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۹:۵۹
یوونتوس و بنفیکا

یوونتوس در دیداری خانگی برابر بنفیکا با نتیجه 2-1 شکست خورد. این باخت باعث شد تا تیم آلگری رسما وارد بحران بزرگی شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یوونتوس در دیداری خانگی در لیگ قهرمانان اروپا برابر بنفیکا با نتیجه 2-1 شکست خورد.

به گزارش پارس فوتبال، شاگردان مکس آلگری در این دیدار خیلی زود با گل آرکادیوش میلیک پیش افتاد اما حریف پرتغالی در ادامه دو بار به گل رسید و در تورین به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کرد.

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 4 دقیقه از بازی سپری شده بود که میلیک بیانکونری را پیش انداخت. روی یک ضربه آزاد از سمت راست بود که ارسال لئاندرو پاردس را میلیک با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

برتری یووه ادامه داشت و در دقیقه 10، روی ارسال کوادرادو، این بار فیلیپ کاستیچ بود که می توانست دروازه بنفیکا را باز کند اما حضور به موقع الکساندر با، دروازه بنفیکا را نجات داد.

در ادامه بازی کم کم متعادل شد و تیم میهمان پیش کشید و چیزی نمانده بود که در دقیقه 27 به گل تساوی برسد اما واکنش خوب ماتیا پرین، مانع گلزنی گونچالو راموس با ضربه سر شد.

در ادامه این بازیکنان میهمان بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 39 تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفتند اما ضربه خطرناک رافا سیلوا به تیر دروازه یووه برخورد کرد.

یوونتوس و بنفیکا

در دقیقه 41 بود که سرانجام بنفیکا مزد برتری اش را گرفت و صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای فابیو میرتی روی راموس در محوطه جریمه یووه باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد و VAR هم تصمیم او را تایید کرد. ژوائو ماریو پشت توپ قرار گرفت و با یک شوت محکم به گوشه بالایی دروازه، پرین را مغلوب کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و این نیمه با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و این بنفیکا بود که در دقیقه 55 به گل رسید. روی یک حمله سریع بود که ابتدا رافا سیلوا شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما پرین ضربه او را برگرداند ولی توپ برگشتی مقابل دیوید نرس قرار گرفت و او با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

یوونتوسی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند اما باز هم این بازیکنان بنفیکا بودند که صاحب موقعیت خطرناک تری می شدند. در دقیقه 63 بود که بار دیگر رافا سیلوا شانس خود را روی یک ضربه محکم امتحان کرد اما این بار پرین با یک واکنش خوب توپ را به بیرون فرستاد.

یوونتوس و بنفیکا

سه دقیقه بعد نرس می توانست گل دوم خود در این دیدار را به ثمر برساند اما حضور به موقع بونوچی دروازه یووه را نجات داد.

پس از آن نوبت یوونتوسی ها بود که شانس خود را برای گلزنی امتحان کنند و در دقیقه 71، مویزه کین، شوت خطرناکی زد که به تیر دروازه بنفیکا برخورد کرد.

در دقایق باقی مانده یوونتوسی ها تلاش زیادی کردند که به گل تساوی برسند اما تلاش آنها ثمری نداشت و بازی با برتری 2-1 بنفیکا به پایان رسید.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *