بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فوری ؛ حساس ترین دیدار هفته هشتم لیگ جزیره هم لغو شد

لغو رسمی دیدارهای چلسی - لیورپول و منچستریونایتد - لیدز یونایتد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۹:۵۵
لیگ برتر انگلیس

با اعلام رسمی لیگ برتر انگلیس دو دیدار چلسی – لیورپول و منچستریونایتد – لیدز یونایتد در هفته هشتم رقابت‌ها به تعویق افتاد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با اعلام رسمی لیگ برتر انگلیس دو دیدار چلسیلیورپول و منچستریونایتدلیدز یونایتد در هفته هشتم رقابت‌ها به تعویق افتاد.

به گزارش پارس فوتبال، لیگ برتر دقایقی پیش با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد دو دیدار از هفته هشتم رقابت‌های این فصل به دلیل مرگ ملکه الیزابت به تعویق افتاد. به این‌ترتیب دیدارهای چلسی لیورپول و منچستریونایتد لیدز که طبق برنامه قرار بود یک‌شنبه هفته آینده در هفته هشتم برگزار شود به تاریخ دیگری موکول شد.

بعد از آنکه مقامات پلیس انگلیس اعلام کردند به دلیل مراسم مربوط به درگذشت ملکه نمی‌توانند نیروهای پلیس کافی برای تامین امنیت دیدار چلسی و لیورپول که قرار بود در لندن برگزار شود؛ آماده کنند به لیگ برتر پیشنهاد شده بود که این بازی را به جای میزبانی چلسی به میزبانی لیورپول، در ورزشگاه آنفیلد، برگزار کند.

اما با توجه به اینکه در همان روز دیدار دیگری در بندر لیورپول بین اورتون و وستهم انجام می‌شود لیگ برتر این پیشنهاد را نپذیرفت و تصمیم گرفت دیدار چلسی-لیورپول را به تاریخی دیگر موکول کند.

دیدار مهم دیگری که لیگ برتر تعویق آن را اعلام کرد دیدار منچستریونایتد و لیدز بود که قرار بود به میزبانی یونایتد در اولدترافورد برگزار شود.

البته به جز دو دیداری که به آنها اشاره شد دیدار برایتون و کریستال پالاس هم که قرار بود روز شنبه هفته آینده برگزار شود به تعویق افتاد. به جز این سه مسابقه هفت بازی دیگر از هفته هشتم لیگ برتر طبق برنامه برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *