بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عملکرد گراهام پاتر سرمربی جدید چلسی در برایتون برابر تاپ سیکس + فیلم

عملکرد پاتر با برایتون برابر تیم های برتر لیگ انگلیس

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰


گراهام پاتر می خواهد تیم رقابتی و محترم بسازد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گراهام پاتر چند روز قبل با خروج از برایتون، هدایت چلسی را در دست گرفت. سرمربی جدید آبی ها برای اولین بار با رسانه رسمی باشگاه چلسی مصاحبه کرده است که شرح آن را در ادامه می خوانید:

احساساتم در حال حاضر؟ سورئال، کمی سردرگمی، شوک، هیجان و کمی غم چون جایی را ترک کردم که آدم های خوب زیادی آنجا می شناختم. اما خیلی خیلی خوشحالم و بابت ملاقات با آدم های جدید حس هیجان دارم. در مجموع هم خوشحالم و هم مفتخرم.

گراهام پاتر در مورد استمفورد بریج گفت:

وقتی به عنوان تیم مهمان به استمفورد بریج می آیید، این مکان به شما یک حس هیجان انگیز فوق العاده منتقل می کند. تماشاگران پرشوق و ذوقی اینجا هستند که همیشه هوای تیم میزبان را دارند! بازی در استمفورد بریج همیشه بسیار دشوار است و بی صبرانه منتظرم تا ببینم میزبان بودن در این استادیوم و داشتن حمایت تماشاگران چه حسی دارد! جو استمفورد بریج حقیقتا خارق العاده است.

سرمربی جدید چلسی از فرصت پیش آمده می گوید:

خوشحالم که توانسته ام قدم بعدی را برای ادامه دوران ورزشی ام بردارم. اینجا می توانم با یک گروه پرهیجان از بازیکنان و کادرفنی همکاری داشته باشم. فرصت فوق العاده ای برای من پیش آمده و می خواهیم یک تیم فوق العاده و با ذهنیت برنده بسازیم. چلسی تاریخ شگفت انگیزی دارد، یک مکتب فوق العاده که یک باشگاه تاریخی را به وجود آورده است. فقط کافی است در باشگاه قدم بزنید تا با اسامی بزرگ، جام ها و تصاویر به یادماندنی آشنا شوید. باعث افتخار من است که می توانم بخشی از این باشگاه باشم.

پاتر در ادامه افزود:

می خواهیم یک تیم رقابتی بسازیم، تیمی محترم که در آن همه روراست هستند و کنار یکدیگر کار می کنند. دوست داریم نمایانگر تلفیق فوتبال و ارزش های انسانی باشیم. انسانیت و ارزش های آن همیشه باید اولویت داشته باشند، کلید آن هم درک متقابل است، درک انگیزه ها و علایق. باید تلاش کنیم تا یک پس زمینه مشترک پیدا کنیم، روابط را بسازیم، موثرتر ارتباط برقرار کنیم و احترامی که از آن صحبت کردیم را به وجود بیاوریم.

گراهام پاتر می خواهد تاریخ سازی کند:

این شروع یک دوران هیجان انگیز است. من از حضور مالکان جدید واقعا هیجان زده ام، شخصیت و چشم انداز آنها برای باشگاه مرا تحت تاثیر قرار داده است. تاریخ باشگاه نیازی به شرح اضافی توسط من ندارد اما قصد داریم آن را دوباره به باشکوه ترین شکل ممکن رقم بزنیم، این بار به روش خودمان.

سرمربی چلسی در پایان گفت:

برای بهتر شدن باید از منطقه امن خودتان خارج شوید و وظیفه ما مربیان، به وجود آوردن این فرصت برای بازیکنان است. همه می خواهند پیشرفت کنند، رقابت کنند و مسئولیتی را در تیم بر عهده داشته باشند. زندگی یعنی ریسک کردن، یعنی انجام کارهایی که به آن عادت ندارید چون این است که باعث می شود زمینه رشد در شما فراهم شود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *