بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سوتی جواد خیابانی درباره باشگاه استقلال روی آنتن زنده ؟ + سند

اشتباه جواد خیابانی در اعلام تاریخ سالروز تاسیس باشگاه دوچرخه سواران ( استقلال ) در برنامه سلام صبح بخیر شبکه ۳ سیما پنج شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ ؟

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵


جواد خیابانی در گفت و گو با برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما تاریخ ۱۷ شهریور را به جای تاریخ ۴ مهر به عنوان سالروز تاسیس باشگاه دوچرخه سواران ( استقلال ) دانست ، اما آیا او سوتی داده است ؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جواد خیابانی مجری و گزارشگر فوتبال ایران امروز با حضور در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه به سالروز تاسیس باشگاه دوچرخه سواران در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۳۲۳ که این نام در سال های بعد به تاج‌ و استقلال تبدیل شد اشاره کرد.

این درحالیست که اکثر منابع ورزشی تاریخ ۴ مهر ۱۳۲۳ را تاریخ تاسیس این باشگاه می دانند و گمان است که جواد خیابانی دچار اشتباه شده باشد.

اما پیگیری های خبرنگار پارس فوتبال  نشان می دهد :

در مهر ماه سال ۱۳۲۳ بنیاد باشگاه “دوچرخه سواران” با همت ستوان یکم پرویز خسروانی پی ریزی شد اما این باشگاه در سال هزار و سیصد و بیست و چهار فعالیت خود را آغاز نموده است.

۱۸ مهر ماه سال ۱۳۲۳ تشکل سازمانی و صنفی “دوچرخه سواران” که امروزه با نام باشگاه فرهنگی ورزشی  استقلال شناخته می شود پایه گذاری شد و در تاریخ ۱۸ شهریور ماه سال ۱۳۲۴ فعالیت باشگاه رسما آغاز شد و این داستان تولد یکی از پر افتخار ترین باشگاه های تاریخ فوتبال ایران است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *