بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خط دفاعی فاجعه‌بار لیورپول ؛ دو پنالتی در 18 دقیقه! + تصاویر

دو خطای پنالتی متوالی از مدافعان لیورپول در دیدار برابر ناپولی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۷
لیورپول و ناپولی

لیورپول در دقایق ابتدایی دیدار با ناپولی دو پنالتی به حریف داد که یکی از آنها به گل تبدیل شد و پنالتی دوم توسط آلیسون مهار شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیورپول در دقایق ابتدایی دیدار با ناپولی دو پنالتی به حریف داد که یکی از آنها به گل تبدیل شد و پنالتی دوم توسط آلیسون مهار شد.

به گزارش پارس فوتبال، لیورپول که امشب از دقایقی پیش در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا در خانه ناپولی به مصاف این تیم رفته بازی را بد آغاز کرده و در هجده دقیقه اول دو پنالتی به حریف واگذار کرد که روی یکی از آنها دروازه‌اش را باز شده دید.

تنها پنج دقیقه از شروع مبارزه می‌گذشت که جیمز میلنر با یک خطای هند عجیب پنالتی را به ناپولی تقدیم کرد. روی یک پاس به عقب بازیکنان ناپولی به زلینسکی، او به سمت دروازه لیورپول شوت زد اما میلنر برای اینکه جلوی توپ را سد کند درست مثل یک دروازه‌بان با دست‌های باز موضع‌گیری کرد تا یک پنالتی واضح به سود ناپولی اعلام شود. پنالتی توسط زلینسکی به گل تبدیل شد.

لیورپول و ناپولی

میلنر آنقدر چندکاره است که حتی می‌تواند به‌عنوان دروازه‌بان بازی کند

سیزده دقیقه بعد لیورپولی‌ها پنالتی دیگری تقدیم ناپولی کردند و این بار شانس آوردند که با درخشش آلیسون گل دیگری دریافت نکردند. از این گذشته بخت با لیورپولی‌ها یار بود که در این صحنه 10 نفره نشدند. اوسیمن در یک درگیری با فن‌دایک در محوطه جریمه به زمین افتاد و صحنه آهسته نشان می‌داد که ستاره هلندی لیورپول پای او را لگد کرده است. داور ابتدا پنالتی نگرفت ولی بررسی VAR نشان داد که تصمیم درست پنالتی بوده است. اما آلیسون ضربه اوسیمن را مهار کرد تا اختلاف به دو گل تبدیل نشود.

لیورپول در ادامه نیمه اول در دقیقه 31 گل دیگری از ناپولی دریافت کرد که توسط آندره آنگوئیسا به ثمر رسید تا شروع بد لیورپول در این نیمه با شکست 2-0 ادامه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *