بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعتراف تلخ اینزاگی پس از شکست خانگی برابر بایرن

سیمونه اینزاگی : باید جلوی بایرن بی‌نقص بازی می‌کردیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۱
سیمونه اینزاگی

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر، معتقد است که تیمش باید بازی بهتری را برابر بایرن مونیخ ارائه می‌کرد. اینتر در این دیدار با 2 گل شکست خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر، معتقد است که تیمش باید بازی بهتری را برابر بایرن مونیخ ارائه می‌کرد.

به گزارش پارس فوتبال، اینتر شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف بایرن مونیخ رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد.

لروی سانه عملکرد درخشانی را در سن سیرو به نمایش گذاشت و اینتر نتوانست در برابر قدرت قهرمان بوندسلیگا در خط حمله به اندازه کافی ایستادگی کند تا لیگ قهرمانان را با شکست شروع کرده باشد.

سیمونه اینزاگی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:

ما در 20 دقیقه اول کمی بیش از حد تحت فشار بودیم اما پس از آن توانستیم برابر تیمی بسیار قدرتمند بایستیم. نباید فراموش کنیم که بایرن در حال حاضر بدون شک یکی از بهترین تیم‌های اروپا است.

سرمربی اینتر درباره عملکرد تیمش در این بازی اظهار داشت:

ما باید عملکرد بهتری به عنوان یک تیم به نمایش می‌گذاشتیم تا بتوانیم گل اول را جبران کنیم. ما پس از گل بهتر بازی کردیم، موقعیت‌هایی هم خلق کردیم اما در عین حال اشتباهات تکنیکی زیادی روی توپ‌های آخر داشتیم. ژکو و کوریا فرصت گلزنی داشتند اما باید برابر تیمی مانند بایرن بدون نقص بازی کنید و ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

او درباره عملکرد خط دفاعی تیمش در این بازی اضافه کرد:

دو بازیکن ما در نزدیکی کیمیش بودند و ما باید او را پرس می‌کردیم و راهش را سد می‌کردیم چون او زمان و فضای زیادی در اختیار داشت که بتواند پاس دهد. درست است که ما اشتباهاتی در دربی میلان کردیم که هزینه‌اش را دادیم و این اتفاق در این بازی هم تکرار شد. ما می‌دانستیم که بایرن بازیکنانی مانند سانه دارد، سادیو مانه و کینگزلی کومان دارد که در هر لحظه به فضاها حمله می‌کنند. بازی بیش از حد باز بود و ما نباید اجازه به ثمر رسیدن گل دوم را می‌دادیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *