بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری پزشک تیم ملی درباره ستاره های مصدوم فوتبال ایران

علیرضا شهاب پزشک تیم ملی ایران : مصدومیت مهدی طارمی جدی نبود ؛ وحید امیری کنترل شده در اردوی شهریور حاضر می شود ؛ صیادمنش احتمالا به جام جهانی نمی رسد

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۲:۰۰
فیفا ؛ سنگ تمام پیج جام جهانی برای تیم ملی فوتبال ایران

علیرضا شهاب پزشک تیم ملی ایران مدعی شد که مصدومیت مهدی طارمی جدی نبود، وحید امیری کنترل شده در اردوی شهریور تیم در اتریش حاضر می شود و اللهیار صیادمنش احتمالا به جام جهانی نمی رسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پزشک تیم ملی فوتبال ایران وضعیت مصدومیت برخی از بازیکنان تیم ملی را تشریح کرد.

دکتر علیرضا شهاب در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ قهرمانی جام جهانی 2022 قطر درباره وضعیت وحید امیری اظهار داشت:

بعد از ماه دوم عمل تمرینات تخصصی این بازیکن شروع شده است و خداراشکر بعد از ماه سوم شرایط وحید امیری به حدی رسید که تمرینات سنگین را به صورت عالی انجام دهد و توانستیم تمرینات ایشان را به مهارت‌های تخصصی فوتبال ارتقا دهیم. در ماه چهارم روی کار با توپ و تمرینات عملکردی را آغاز کردیم. کم کم داریم این موضوع را جلو می‌بریم تا او بتواند در اردوی اتریش درکنار تیم بدون برخورد و کنترل شده تمرین کند. اگه همه چیز خوب جلو برود می‌توانیم شاهد این باشیم که وحید امیری در شهریور‌ماه دقایقی را بازی کند. این بازیکن قطعا برای دو باری تدارکاتی شهریور‌ماه نخواهید رسید اما سعی می‌کنیم در کنار بازیکنان تمرین را شروع کنیم.

وی درباره وضعیت مصدومیت طارمی و صیادمنش گفت:

مصدومیت طارمی جدی نبود ولی متاسفانه صیادمنش به دلیل آسیب‌دیدگی در همسترینگ مقداری شرایط بازگشت به ورزش طولانی خواهد بود. احتمال از دست دادن جام جهانی برای این بازیکن وجود دارد ولی امیدواریم این اتفاق رخ ندهد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *