بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله اسطوره فوتبال هلند به آنتونی پس از پیوستن به منچستریونایتد

مارکو فان باستن : آنتونی صد میلیون یورو می ارزد؟ نه، قیمتش حتی نزدیک به این هم نیست

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۹
آنتونی

آنتونی وینگر برزیلی با انتقال 5+95 میلیون یورویی از آژاکس به منچستریونایتد به گران ترین بازیکن نقل و انتقالات تابستان فوتبال اروپا تبدیل شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنتونی وینگر برزیلی با انتقال 5+95 میلیون یورویی از آژاکس به منچستریونایتد به گران ترین بازیکن نقل و انتقالات تابستان فوتبال اروپا تبدیل شد.

به گزارش پارس فوتبال، شیاطین سرخ بالاخره بازیکن محبوب اریک تن هاگ را به خدمت گرفتند و انتقال آنتونی در ساعات آینده رسمی شد. البته مارکو فان باستن اسطوره فوتبال هلند از این انتقال و پرداخت چنین مبلغی خوشحال نیست. در حقیقت فان باستن اعتقاد دارد که آنتونی ارزش چنین مبلغی را ندارد چرا که در فوتبال هنوز به چیزی دست نیافته است. اسطوره فوتبال هلند گفت:

آنتونی صد میلیون یورو می ارزد؟ نه، قیمتش حتی نزدیک به این هم نیست. آنتونی هنوز چیزی از خود نشان نداده است. چند بازی خوب داشته اما میانگین گلزنی بالایی در دو فصل اخیر نداشته است. آژاکس، آکادمی بزرگی دارد و باعث پیشرفت جوان ها می شود و برایم عجیب بود که برای خرید آنتونی 15 میلیون یورو پرداختند. او زیاد توپ لو می دهد و اشتباهات زیادی دارد. یک وینگر می تواند توپ لو بدهد اما نه خیلی زیاد. آمار توپ لو دادن آنتونی خیلی بالاست.

انتقال آنتونی به شیاطین سرخ در ساعات آینده اعلام خواهد شد و این بازیکن به پنجمین خرید تابستانی تن هاگ تبدیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *