بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار سرمربی تیم ملی والیبال به پیروزی متزلزل مقابل مصر

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال : بازی با مصر برای ما یک درس بزرگ بود

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۲:۰۰
بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال : بازی با مصر برای ما یک درس بزرگ بود

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال پس از پیروزی نچندان دلچسب مقابل تیم سرزمین اهرام ثلاثه مدعی شد که بازی با مصر برای ما یک درس بزرگ بود که بدانیم به هر تیمی توجه نکنیم کار ما را سخت می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل مصر گفت که می‌توان از این مسابقه درس گرفت که اگر به هر تیمی دقت و توجه نکنیم، کارمان سخت می‌شود.

بهروز عطایی پس از پیروزی سه بر یک تیم ملی والیبال ایران مقابل مصر در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان درمورد این بازی اظهار داشت:

بازی سختی از آب درآمد. معمولاً بازی مقابل تیم‌هایی که چیزی برای از دست دادن ندارند، سخت است. شروع خیلی خوبی در ست‌های اول و دوم داشتیم.

او ادامه داد:

با وجود این‌که بر بازی مسلط بودیم، در ست سوم مصری‌ها با یک بازی انتحاری و سرویس‌های ریسکی بازی را آغاز و دریافت‌های ایران را دچار چالش کردند. به همین دلیل در حملات کارمان سخت شد. در ست سوم کمی بی دقت‌تر از ست‌های اول و دوم بازی کردیم. طبیعی است که در این سطح اگر اشتباه کنیم و دقت کافی را نداشته باشیم، بازی را از دست می‌دهیم. بازی در ست سوم برای ایران سخت شد. در ست چهارم هم با وجود این‌که بر بازی مسلط شدیم بازهم در مقطعی، بازی ایران کیفیت لازم را در حمله نداشت و نتیجه نزدیک شد.

عطایی با بیان این‌که در نهایت اشتباه مصر موجب شد تا برنده بازی باشیم، ادامه داد:

در مجموع از این بازی می‌توان درس گرفت که اگر به هر تیمی دقت و توجه نکنیم، کارمان سخت می‌شود. تیم ایران آن تیمی نبود که مقابل آرژانتین بازی کرد. در مسابقه قبلی با تفکر و تعقل بازی کردیم، اما در دو ست پایانی بازی امروز شرایط به گونه دیگری بود. امیدوارم از این موضوع درس گرفته باشیم و بازیکنان متوجه شده باشند که در تمام لحظات باید با برنامه و با تفکر بازی کنند و از مدار و سیستم بازی خارج نشوند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درمورد اینکه باتوجه به قطعی شدن صعود ایران، آیا امکان دارد مقابل هلند از سایر بازیکنان بیشتر استفاده شود یا خیر، تصریح کرد:

تمام هدف تیم ایران این است که به عنوان تیم اول گروه وارد مرحله بعد شویم تا جایگاه بهتری در بین ۱۶ تیم داشته باشیم. سعی می‌کنیم با تمام قوا بازی کنیم، چون بدون شک بازی سختی در پیش داریم. امیدوارم بازی خوبی شود و بهترین نتیجه برای ما رقم بخورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *