بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ذوق زدگی کلوپ از زدن 9 گل به بورنموث

یورگن کلوپ : گل‌های زیبایی مقابل بورنموث به ثمر رساندیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۲
یورگن کلوپ در لیورپول

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول به شدت از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل بورنموث راضی و خوشنود است و از خوشحالی در پوست خودش نمی گنجد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول به شدت از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل بورنموث راضی و خوشنود است.

به گزارش پارس فوتبال، لیورپول شروع خیلی بدی در فصل جدید لیگ برتر انگلیس داشت. آن‌ها در دو بازی اول خود مقابل فولام و کریستال پالاس با نتایج 2-2 و 1-1 متوقف شدند و در هفته سوم مقابل منچستریونایتد بحران زده با حساب دو بر یک شکست خوردند تا اوضاع برایشان سخت شود. اما آن‌ها در روز شنبه دست به کار بزرگی زدند و بورنموث را با نتیجه عجیب و غریب 9-0 تحقیر کردند.

به نقل از سایت گل، لیورپول پیش از این پیروزی پر گل، به خاطر شکستش مقابل من یونایتد بسیار تحت فشار بود. کلوپ درباره این برد به BBC اسپورت گفت:

برای ما هنوز اول فصل است و اگر شما قبل از شروع فصل جدید به ما می‌گفتید که چنین نتایجی کسب می‌کنید، من ناراحت می‌شدم. ما بد شروع کردیم، اما حالا با این پیروزی امیدوارم به صحنه رقابت برگردیم. حالا دیگر به کنترل بازی فکر نمی‌کنیم و سعی می‌کنیم تا حریفان را تحت فشار قرار دهیم.

گل‌های زیبایی مقابل بورنموث به ثمر رساندیم. لیورپول خیلی سریع گل زد و نیمه اول را با نتیجه 6-0 به رختکن رفت. می‌توانستیم جوان‌تر‌ها را زودتر به میدان بفرستیم، چون شایسته آن هستند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *