بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جالب مورینیو به پنالتی زن رم مقابل یوونتوس

ژوزه مورینیو : فردا می‌دانیم چه کسی برای رم مقابل یوونتوس پنالتی خواهد زد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۷
ژوزه مورینیو در رم

ژوزه مورینیو در آستانه دیدار فردا مقابل یوونتوس گفت بعد از اتفاقات فصل گذشته در دیدارهای دو تیم مشغول بررسی عملکرد دروازه‌بانهای یووه است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژوزه مورینیو سرمربی آاس رم، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل یوونتوس گفت بعد از اتفاقات فصل گذشته در دیدارهای دو تیم مشغول بررسی عملکرد دروازه‌بانهای یووه است.

به گزارش پارس فوتبال، ژوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار فردای رم و یوونتوس با چندین سوال درباره پنالتی‌زن‌های تیمش در این بازی روبرو شد. علت این سوالها از سرمربی رم این بود که جالوروسی فصل گذشته در دو بازی خود با یوونتوس در هر بازی یک پنالتی از دست داد.

مورینیو اما در پاسخ به سوالها از نام بردن پنالتی‌زن‌های خود در بازی فردا خودداری کرد ولی گفت که او و کادر فنی‌اش مشغول بررسی عملکرد دو دروازه‌بان یووه، ماتیا پرین و وویچک شزنی هستند.

رم فردا در هفته سوم سری آ در ورزشگاه خانگی یوونتوس، استادیوم آلیانز، به مصاف شاگردان ماسیمیلیانو آلگری می‌رود. تا کنون تنها رم، اینتر و ناپولی از دو دیدار ابتدای فصل همه امتیازات ممکن را به دست آورده‌اند و یووه در این دو هفته با یک پیروزی و یک تساوی به کار خود پایان داده است.

مورینیو در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت:

ما برای کل فصل یک پنالتی‌زن مشخص تعیین نکرده‌ایم. اینکه چه کسی در یک بازی پنالتی می‌زند به نتیجه بررسی‌هایمان بستگی دارد. ولی فردا می‌دانیم چه کسی پنالتی خواهد زد. اسم او را به شما نخواهم گفت چون در این صورت پرین و شزنی 20 ساعت وقت دارند که او را تحلیل کنند”.

مورینیو در پاسخ به سوالی درباره داور بازی فردا، ماسیملیانو ایراتی، که در گذشته رم اعتراض‌هایی به قضاوت او داشت گفت:” من به اتفاق‌هایی که در بازی‌های قبلی افتاده فکر نمی‌کنم. ما از هر داور درجه‌یکی استقبال می‌کنیم. من قضاوت یک داور را بر اساس اتفاق‌هایی که می‌افتد بعد از مسابقه بررسی می‌کنم. ولی قبل از مسابقه نظرم درباره همه داورها مثبت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *