بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مشتری جدید کی روش پیدا شد

باشگاه الاهلی مصر به دنبال جذب کارلوس کی روش

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۸
باشگاه الاهلی مصر به دنبال جذب کارلوس کی روش

دستیار سابق و مصری کارلوس کی روش مدعی شد که یک باشگاه مصری به دنبال استخدام این سرمربی کهنه کار است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دستیار سابق و مصری کارلوس کی روش مدعی شد که یک باشگاه مصری به دنبال استخدام این سرمربی کهنه کار است.

به گزارش پارس فوتبال، رسانه های مصری از تمایل باشگاه های این کشور برای استخدام کارلوس کی روش سخن می گویند. ضیاء السید دستیار سرمربی پرتغالی در تیم ملی مصر راز سفر او به سرزمین فراعنه را فاش کرد. پیش از این جنجال هایی بر سر احتمال حضور کی روش روی نیمکت الاهلی به راه افتاده بود.

ضیاء السید در یک برنامه تلویزیونی و درخصوص احتمال حضور مربی پرتغالی روی نیمکت الاهلی مصر گفت:

الاهلی همیشه برای انتخاب سرمربی، به دنبال یک نام بزرگ است. آنها 2 قهرمانی را از دست داده اند و باید دوباره به اوج بازگردند. الاهلی باشگاه بزرگی است و راه های دیگری برای مذاکره دارد و به این شکل قرارداد نمی بندد. من به نمایندگی از کی روش صحبت نمی کنم، الاهلی کاملا با کی روش فاصله دارد.

وی افزود:

کی روش مربی بزرگی است، او در رئال مادرید و منچستریونایتد کار کرده است، پس البته او به درد الاهلی می خورد. اما سفر قریب الوقوع کی روش به مصر ربطی به باشگاه الاهلی ندارد و این تیم با جذب سرمربی پرتغالی کاملا فاصله دارد.

وی خاطرنشان کرد:

قبلاً ایده همکاری با یک باشگاه اماراتی به کی روش پیشنهاد شده بود، اما او تمایل دارد تا با تیم های ملی همکاری کند. اما تغییرات دائماً در راه است ولی او دلیل آمدنش به مصر را به من نگفت.

وی تاکید کرد:

الاهلی هیچ گاه درباره احتمال حضور کی روش در این تیم چیزی از من نپرسید و هیچکس از این تیم با من تماسی نداشت اما یک باشگاه مصری دیگر با علاقه زیاد در مورد کی روش پرس و جو کرده است.

در همین حال، رسانه فیتو مصر مدعی شد که مذاکرات کامل ابو علی مالک باشگاه المصری پورت سعید، با کارلوس کی روش به مراحل پیشرفته ای رسیده و برخلاف آنچه که پیش تر عنوان شده بود، نه الاهلی و نه پیرامید به دنبال می روش نیستند و این تیم المصری است که تمایل به استخدام این سرمربی پرتغالی دارد. این تیم اکنون در رده یازدهم جدول لیگ مصر قرار دارد که 31 هفته آن سپری شده و 3 هفته تا پایان فصل باقی مانده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *