بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید ؛ اتهام سنگین هواداران پرسپولیس به سپاهان ؛ شائبه مهندسی لیگ دوباره مطرح شد + سند

اعتراض هواداران پرسپولیس به اخراج نشدن رشید مظاهری دروازه بان سپاهان در بازی مقابل نساجی مازندران

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 2 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۳۰


حسا‌س‌ترین صحنه داوری اولین روز از رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر در بازی سپاهان و نساجی رخ داد. اتفاقی اعتراض هواداران پرسپولیس در فضای مجازی رو در پی داشت .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسا‌س‌ترین صحنه داوری اولین روز از رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر در بازی سپاهان و نساجی رخ داد. اتفاقی اعتراض هواداران پرسپولیس در فضای مجازی رو در پی داشت .

در دقیقه ۳۳ این مسابقه ابتدا شهریار مغانلو در پی تکمیل حمله ای از سوی بازیکنان سپاهان در محوطه جریمه نساجی نقش بر زمین شد و توپ برگشتی بلافاصله با انتقال سریع بازیکنان نساجی به سمت دروازه سپاهان آمد.

اما در حالی که مدافع برزیلی سپاهان با ارسال پاس به عقب مانع از تکمیل حرکت رضا جعفری مهاجم نساجی شده بود، تعلل رشید مظاهری در دفع توپ و اقدام او به بازی نمایشی باعث توپ‌ ربایی از سوی جعفری و احتمال رقم خوردن دومین گل نساجی شد که مظاهری خود با یک تکل، راه را بر جعفری بست.

پس از این اتفاق مظاهری بازی را با سرعت آغاز کرد تا ترابیان داور بازی به سمت مرکز زمین بازگردد اما از همین لحظه و با دخالت اکبر صادقی و سپس سایر بازیکنان نساجی، جنجالی در پشت محوطه جریمه سپاهان رقم خورد که به سه کارت زرد ختم شد؛ کارت هایی برای خواباندن درگیری میان بازیکنان که هر یک از حق تیم خود دفاع می‌کردند. در این بین یاسین سلمانی و علیرضا ابراهیمی نیز با یکدیگر درگیر شدند که داور به مدافع نساجی کارت زرد نشان داد.

حالا کارشناسان داوری این تصمیم داور بازی را بررسی می‌کنند؛ صحنه ای که آشکارا خطای رشید مظاهری به نظر می‌آمد اما شاید ترابیان تصور می‌کرد روی مغانلو خطایی صورت گرفته و به همین دلیل احتیاط کرد که تصمیمی بگیرد که سپاهان را در همان نیمه اول 10 نفره کند. به هر حال این تصمیمی بود که احتمالا سرنوشت این مسابقه را تا حد زیادی رقم زد.

این اتفاق سبب شد تا هواداران پرسپولیس در فضای مجازی شائبه مهندسی لیگ برتر برای قهرمانی سپاهان را بر سر زبان ها بیندازند . پرسپولیسی ها معتقدند که داور با اخراج نکردن رشید مظاهری دروازه بان سپاهان باعث پیروزی تیم سپاهان در این دیدار شده است .


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

2 پاسخ به “ببینید ؛ اتهام سنگین هواداران پرسپولیس به سپاهان ؛ شائبه مهندسی لیگ دوباره مطرح شد + سند”

  1. سیدمحمدعلی نجفی گفت:
    0
    0

    دقیقا اتفاقات پارسال امسال برای سپاهان تکرار میشه آنهم زمانی که تمام کارشناسان معتقدند دروازبان سپاهان بایداخراج میشده حتی کسی هم که فوتبالی نباشه این صحنه رو تشخیص میده

  2. البی گفت:
    0
    0

    بیانیه شروع شد خخخخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *