بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خلاصه بازی ؛ ملوان 1 – 3 استقلال ؛ مهدی قایدی نیامده فرشته نجات ساپینتو شد + سند

پیروزی 3 بر 1 استقلال مقابل ملوان در انزلی ؛ عبور ساپینتو از سرمربی پرسپولیسی به کمک غلامی، قایدی و مهدی پور

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۱:۰۰


تیم فوتبال استقلال در آغاز هفته دوم لیگ برتر به لطف گلزنی عارف غلامی، مهدی قایدی و مهدی مهدی پور مقابل ملوان بندر انزلی به پیروزی 3 بر 1 دست یافت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و استقلال از ساعت 19 امروز (پنجشنبه) در هفته دوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم رفتند.

ترکیب ملوان:

رضا حیدری، سعید کریمی، سجاد بازگیر، میلاد شعبانلو، مسعود کاظمی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، مصطفی نائیج‌پور، صادق بارانی، مهران احمدی و مهدی مومنی.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، عارف غلامی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، کوین یامگا، سجاد شهباززاده و جعفر سلمانی.

داور: سیدرضا مهدوی

نیمه اول

دقیقه 8: ارسال توپ به محوطه جریمه ملوان را یامگا به سجاد شهباززاده رساند که ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافع تیم میزبان راهی کرنر شد تا اولین خطر بازی ایجاد شود.

دقیقه 13: شوت از راه دور صادق بارانی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 16: استقلالی‌ها از سمت راست نفوذ کردند که کوین یامگا در موقعیت خوبی قرار گرفت و نزدیک محوطه شش‌قدم اقدام به شوت زدن کرد که دروازه‌بان ملوان توپ را دور کرد.

دقیقه 27 (گل سجاد بازگیر برای ملوان): در یک غافلگیری ملوانی‌ها به دروازه استقلال نزدیک شدند که سجاد بازگیر با یک ضربه روپا موفق به باز کردن دروازه سیدحسین حسینی شد.

دقیقه 34: مهدی مومنی با خطا روی رافائل سیلوا با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 38: ارسال یامگا به محوطه جریمه ملوان ضربه سر محمد محبی را به دنبال داشت که دروازه‌بان ملوان آن را دفع کرد.

دقیقه 45: صالح حردانی از داور کارت زرد گرفت.

نیمه دوم

دقیقه 52: یک ارسال خوب از حردانی به روی دروازه با عبور از مدافع و دروازه بان ملوان به محمد محبی برخورد کرد و توپ از بالای دروازه خالی به بیرون رفت.

دقیقه 57: حرکت دیدنی ابوالفضل جلالی و دریبل چندین بازیکن ملوان باعث شکل گیری موقعیت خطرناکی شد. ارسال او به روی دروازه نصیب یامگا شد اما ضربه بسیار بد و کم جان این بازیکن با برخورد به مدافع ملوان راهی کرنر شد.

دقیقه 58 (گل عارف غلامی برای استقلال): ارسال کرنر مهدی مهدی پور روی نقطه پنالتی به عارف غلامی رسید و ضربه سر مدافع پیش تاخته استقلال به گل تساوی آبی پوشان تبدیل شد.

دقیقه 67: یک پاس پشت مدافعین به کاظمین رسید و این بازیکن در مصافی تک به تک با حسینی، ضربه اش را به بیرون زد تا این فرصت خوب از دست برود.

دقیقه 72: یک فرصت بسیار خوب دیگری برای ملوان به دست آمد که پاس کاظمین در موقعیتی تک به تک به سجاد بازگیر رسید و او با عبور از حسینی در زاویه بسته ایی قرار گرفت و نتوانست دروازه خالی را باز کند و توپ او به بیرون رفت.

دقیقه 79 (گل مهدی قایدی برای استقلال): حرکت خوب استقلالی ها از سمت راست و پاس کوین یامگا در دهانه دروازه به مهدی قایدی رسید و این بازیکن با ضربه ای تمام کننده، آبی ها را به گل دوم رساند.

دقیقه 82: استقلال روی فرار پیمان بابایی به گل سوم رسید ولی کمک داور خطای این بازیکن را اعلام کرد.

دقیقه 97 (گل مهدی مهدی پور برای استقلال): روی فرار مهدی قایدی و خطای مدافع ملوان مهدی مهدی پور از روی نقطه پنالتی گل سوم را هم برای آبی ها به ثمر رساند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *