بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیونل مسی در میان دو نسل مختلف از ستارگان برزیل و فرانسه + عکس

تجربه لیونل مسی از بازی در کنار رونالدوینیو ، نیمار ، کلیلیان امباپه و تیری آنری در بارسلونا و پاری سن ژرمن

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۴۴
هم تیمی های لیونل مسی

لیونل مسی پیش از آمدن به پی اس جی بین سال های 2004 تا 2021 در تیم اصلی بارسلونا حضور داشت و قبل از آن هم سال هایی در آکادمی بارسلونا بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر پاری سن ژرمن پیش از آمدن به پی اس جی بین سال های 2004 تا 2021 در تیم اصلی بارسلونا حضور داشت و قبل از آن هم سال هایی در آکادمی بارسلونا بود.

به گزارش پارس فوتبال، مسی در سال های دوران حرفه ای خود در کنار بازیکنان بزرگ زیادی بازی کرده است اما چهار تا از مهم ترین های آن ها شاید رونالدینیو، تیری آنری، امباپه و نیمار باشند. در واقع اگر توجه کرده باشید، امباپه و آنری اهل فرانسه هستند و رونالدینیو و نیمار اهل برزیل. لیونل مسی در بارسلونا در سال های ابتدایی حضورش در جمع آبی و اناری ها در کنار تیری آنری و رونالدینیو تشکیل یک مثلث هجومی را می داد. اکنون مسی در پی اس جی در کنار نیمار و امباپه باز هم تشکیل یک مثلث هجومی را داده است.

هم تیمی های لیونل مسی

در واقع امباپه به نوعی نسل دیگری از ستاره های فرانسه است که با نسل آنری فاصله دارد. نیمار هم همینطور است. نیمار هم از نسل متفاوتی از فوتبال برزیل است که پس از نسل رونالدینیو آمدند. مسی هم با نسل آنری و رونالدینیو هم‌بازی بوده و هم با نسل نیمار و امباپه که در نوع خود جالب است. البته امباپه هم می تواند بازیکنی باشد که با ستاره های نسل بعد هم‌بازی شود چرا که هنوز سن پایینی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *