بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اوبامیانگ مقصد بعدش اش را مشخص کرد

تمایل پی‌یر امریک اوبامیانگ به حضور در چلسی در صورت جدایی از بارسلونا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۰۹
تمایل پی‌یر امریک اوبامیانگ به حضور در چلسی

رسانه‌های اروپایی مدعی هستند پی‌یر امریک اوبامیانگ در صورتی‌که مجبور به ترک بارسلونا شود تنها حاضر است چلسی را به‌عنوان مقصدش بپذیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رسانه‌های اروپایی مدعی هستند پی‌یر امریک اوبامیانگ ستاره بارسلونا، در صورتی‌که مجبور به ترک این باشگاه شود تنها حاضر است چلسی را به‌عنوان مقصدش بپذیرد.

به گزارش پارس فوتبال، پی‌یر امریک اوبامیانگ به چهره اصلی دو هفته پایانی نقل و انتقالات تابستانی اروپا تبدیل شده است. دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد که در خط حمله نیاز به جذب مهاجم دارند تلاش می‌کنند این ستاره گابنی را از بارسلونا جذب کنند. روزنامه اسپانیایی اسپورت اما مدعی است اوبامیانگ تنها حاضر است به انتقال به چلسی فکر کند و کوچکترین تمایلی برای حضور در یونایتد ندارد.

روزنامه انگلیسی تلگراف هم با ادعایی مشابه می‌گوید اوبامیانگ به مدیران بارسلونا به‌صراحت اعلام کرده که به هیچ‌عنوان با پیشنهاد انتقال به یونایتد موافقت نخواهد کرد.

باشگاه منچستریونایتد در تماسی با مدیران برنامه‌های ستاره گابنی بارسا از آنها درباره احتمال انتقال او به اولدترافورد پرسیده است. اما بعد از دریافت پاسخ قطعی اوبامیانگ، یونایتد این پرونده را بسته شده می‌داند و دیگر برای جذب او تلاش نخواهد کرد.

اسپورت می‌گوید اولویت اول اوبامیانگ ادامه حضور در بارسا است. اما او می‌داند که اگر باشگاه کاتالان مصمم به فروش او باشد در نهایت ممکن است چاره‌ای جز خداحفظی با هم‌تیمی‌هایش در بارسا نداشته باشد. در نتیجه اوبامیانگ اعلام کرده اگر هیچ راهی برای ماندگار شدن او در بارسا نیست تنها حاضر است به انتقال به چلسی فکر کند.

او حالا منتظر است تا پیشنهاد باشگاه چلسی را دریافت کند و آن را از نظر مالی بررسی کند. در صورتی‌که چلسی پیشنهاد قابل توجهی ارائه بدهد و بارسا در عزم خود برای فروش ستاره گابنی راسخ باشد احتمال انتقال اوبامیانگ به چلسی بالا خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *