بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی ؛ تیلو کرر به وستهم پیوست + سند

انتقال رسمی تیلو کرر از پاری سن ژرمن به وستهم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۷
انتقال رسمی تیلو کرر از پاری سن ژرمن به وستهم

تیلو کرر مدافع ۲۵ ساله و آلمانی پاری‌سن‌ ژرمن با قراردادی چهار ساله و به ارزش مبلغ حدود 10 میلیون پوند راهی لیگ برتر و وستهم شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیلو کرر مدافع ۲۵ ساله و آلمانی پاری‌ سن‌ ژرمن با قراردادی چهار ساله و به ارزش مبلغ حدود 10 میلیون پوند راهی لیگ برتر و وستهم شد.

به گزارش پارس فوتبال، کرر، مدافع جوان پاری‌سن ژرمن، فصل گذشته جایی در ترکیب ثابت این تیم نداشت و کریستوف گالتیه، سرمربی جدید این تیم نیز تمایل چندانی به استفاده از این بازیکن نشان نداد. امروز باشگاه وستهم اعلام کرد با این بازیکن برای قراردادی چهار ساله به توافق رسیده و تیلو کرر در ادامه دوران ورزشی‌اش در لیگ برتر بازی خواهد کرد. او ششمین خرید وستهم در فصل تابستان محسوب می‌شود و البته بند تمدید قرارداد دو ساله نیز در توافق کرر با باشگاه انگلیسی وجود دارد.

این بازیکن در مورد این انتقال خود گفت:

من بسیار هیجان زده هستم که با وستهم قرارداد امضا می‌کنم. لیگ برتر بهترین لیگ دنیا است و من برای بازی در اینجا هیجان زده هستم. با سرمربی صحبت کردم و دیوید مویس گفت که من را گزینه‌ای مناسب می‌بیند. بزرگترین هدف من اکنون این است که وارد تیم شده، خودم را با گروه هماهنگ کنم و از بازی برای وستهم لذت ببرم.

انتقال رسمی تیلو کرر از پاری سن ژرمن به وستهم

دیوید مویس، سرمربی وستهم نیز در این‌رابطه گفت:

واقعا خوشحالم که به کرر در وستهم خوش‌آمد می‌گویم. او بازیکن با استعدادی است که می‌تواند در چندین پست دفاعی بازی کند و قدرت و عمق گزینه‌های فعلی تیم را افزایش دهد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *