بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انگیزه های وحشتناک این بازیکن برای تقابل با پرسپولیس + سند

انگیزه بالای مهدی شیری برای درخشش برابر پرسپولیس با پیراهن فولاد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۹:۰۲
انگیزه بالای مهدی شیری برای درخشش برابر پرسپولیس با پیراهن فولاد

شاید به جرأت بتوان گفت با انگیزه‌ترین بازیکن فولاد خوزستان برای بازی مقابل یحیی گل محمدی، مهدی شیری باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاید به جرأت بتوان گفت با انگیزه‌ترین بازیکن فولاد خوزستان برای بازی مقابل یحیی گل محمدی، مهدی شیری باشد.

مهدی شیری مدافع راست ملی پوش فولادی‌ها هم اکنون مثل یک بمب ساعتی است که شنیدیم با انگیزه فراوانی تمرین کرده است تا روز جمعه خیلی چیزها را ثابت کند.

او هرگز بهمن ماه سال گذشته را فراموش نمی‌کند؛ روز بازی سوپرجام! روزی که مهدی شیری از دید هواداران پرسپولیس، یکی از مقصران شکست این تیم به فولاد در بازی سوپرجام لقب گرفت. در آن بازی با اخراج از زمین، تیمش را در حدود ۳۰ دقیقه، ۱۰ نفره کرد تا یکی از مقصران ناکامی شاید به جرأت بتوان گفت با انگیزه‌ترین بازیکن فولاد خوزستان برای بازی مقابل یحیی گل محمدی، مهدی شیری باشد. در دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در سوپرجام شناخته شود.

شاید بتوان گفت کارت زرد دوم مدافع راست پرسپولیس روی خطای کاملا بی مورد او روی بازیکن فولاد حاصل شد تا شاگردان یحیی – که در نیمه دوم امید زیادی برای جبران نتیجه داشتند – مجبور شوند بخشی از انرژی‌شان را صرف پر کردن جای خالی شیری کنند اما نکته کلیدی قرار گرفتن او در لیست فروش تیمش به دلیل فشار هواداران بود! یحیی گل‌محمدی تحت تأثیر فضای مجازی و هواداران احساسی پرسپولیس که اعتقاد داشتند مهدی شیری مسئولیت پذیری کافی نداشته است تصمیم به اخراج این مدافع راست خوش اخلاق گرفت.

البته پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز کانال‌های هواداری و کاربران پرسپولیسی در فضای مجازی به مهدی شیری حمله کرده بودند اما این بار یحیی گل‌محمدی تصمیم دیگری گرفت و حتی به مدیران باشگاه گفت:

جدایی مهدی شیری به نفع خود اوست!

انگیزه بالای مهدی شیری برای درخشش برابر پرسپولیس با پیراهن فولاد

مهدی شیری که پس از دیدار سوپرجام بین دو تیم پرسپولیس و فولاد از سوی یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در لیست خروجی باشگاه قرار گرفته بود، به‌صورت توافقی قراردادش را با این تیم فسخ کرد و از جمع قرمزپوشان جدا شد. او در فاصله چند ساعت مانده به پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی به فولاد خوزستان پیوست.

مهدی شیری در نیم فصل دوم و در لیگ قهرمانان آسیا در تیم جواد نکونام به قدری خوش درخشید که بار دیگر توجه دراگان اسکوچیچ را به خود جلب کرده و به تیم ملی ایران دعوت شد. عملکرد شیری به قدری خوب بود که جواد نکونام به واسطه درخشش مدافع راست سابق پرسپولیس به فکر این افتاد که سعید آقایی را نیز به هر شکلی شده به خدمت بگیرد.

حالا تقابل مهدی شیری با همبازیان سابق خودش و به ویژه یحیی گل‌محمدی می‌تواند خالق صحنه‌های جالبی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *