بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جالب ستاره پاری سن ژرمن به حواشی اخیر امباپه

مارکو وراتی : عصبانیت کیلیان امباپه کاملا طبیعی است ؛ او بازیکن بزرگی است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۴۶
مارکو وراتی در پاریس

مارکو وراتی هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن، عصبانیت کیلیان امباپه در بازی این هفته برابر مون‌پلیه را طبیعی می داند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مارکو وراتی هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن، عصبانیت کیلیان امباپه در بازی این هفته برابر مون‌پلیه را طبیعی می داند.

به گزارش پارس فوتبال، در ابتدای هفته پاری سن ژرمن با ارائه نمایشی درخشان موفق شد 2-5 مون‌پلیه را مغلوب کند. اما این دیدار حواشی فراوانی همراه داشت و درگیری کیلیان امباپه با نیمار بر سر زدن ضربه پنالتی دوم و در ادامه تنه این ستاره فرانسوی به لیونل مسی، این پیروزی را به کام هواداران پاری سن ژرمن تلخ کرد. اما مارکو وراتی مدعی شد عصبانیت کیلیان امباپه برایش خوشحال کننده است، زیرا این یعنی باشگاه برای این بازیکن اهمیت فراوانی دارد.

وراتی گفت:

کیلیان امباپه از آن دسته بازیکنانی است که همیشه می خواهد خوب کار کند و در زمین نمایش درخشانی از خود ارائه دهد. فکر می‌کنم وقتی او در بازی با مون‌پلیه یک پنالتی از دست داد، کمی عصبانی شد و البته رخ دادن این اتفاق برای چنین بازیکنی طبیعی است. کیلیان امباپه بازیکن بزرگی است و همیشه می‌خواهد سرنوشت یک بازی را رقم بزند. اما وقتی او فرصتی برای گلزنی را از دست بدهد، ناامید می‌شود و این اتفاق طبیعی است.

اما در همان مسابقه نیز کیلیان امباپه موفق شد دروازه حریف را باز کند و دوباره نشان دهد که بازیکنی تعیین کننده به شمار می آید. اما هر وقت امباپه عصبانی است من خوشحالم می شود، زیرا به این معنی است که او به سرنوشت تیم اهمیت زیادی می دهد، می خواهد عملکرد خوبی داشته باشد و قصد دارد سرنوشت یک بازی را با درخشش خود رقم بزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *