بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوک به چلسی ؛ ستاره فرانسوی یک ماه خانه نشین شد

دوری یک ماهه انگولو کانته از چلسی به دلبیل مصدومیت در دیدار برابر تاتنهام

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۳۷
مصدومیت انگولو کانته

انگولو کانته ستاره فرانسوی چلسی، به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در دیدار این تیم مقابل تاتنهام، به مدت یک ماه از میادین دور خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

انگولو کانته ستاره فرانسوی چلسی، به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در دیدار این تیم مقابل تاتنهام، به مدت یک ماه از میادین دور خواهد بود.

به گزارش پارس فوتبال، در جریان دیدار پرتنش چلسی و تاتنهام در هفته دوم لیگ برتر انگلیس انگولو کانته، هافبک فرانسوی چلسی، مصدوم شد و به اجبار زمین مسابقه را ترک کرد. همان موقع رسانه‌ها گزارش دادند که کانته از ناحیه همسترینگ مصدوم شده است ولی مشخص نبود که مصدومیت او چقدر جدی است.

روزنامه انگلیسی تلگراف امروز اعلام کرد مصدومیت ستاره فرانسوی نسبتا جدی است و او به دلیل آسیبی که به عضلات همسترینگش وارد شده به مدت سه تا چهار هفته از میادین دور خواهد بود. این بدترین خبر برای توماس توخل است که تیمش در هفته‌های آینده مسابقاتی حساس در پیش خواهد داشت. چلسی امیدوار است کانته دست‌کم از دیدار مقابل لیورپول که اواخر شهریور ماه برگزار می‌شود به ترکیب تیم برگردد.

انگولو کانته یکشنبه این هفته در دیدار چلسی مقابل تاتنهام تا دقیقه 84 در میدان حضور داشت ولی مصدوم شد و زمین را ترک کرد تا چلسی در غیاب او نتواند برتری 2-1 را حفظ کند و در وقتهای تلف‌شده با دریافت یک گل به تساوی رضایت دهد.

تلگراف می‌گوید با اینکه مشخص شده است که ستاره فرانسوی چلسی دست‌کم سه تا چهار هفته نمی‌تواند برای تیمش بازی کند اما تاریخ دقیق بازگشت او بعد از انجام MRI مشخص خواهد شد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *