بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوک به تیم ملی ؛ لژیونر فوتبال ایران مصدم شد + عکس

مصدومیت اللهیار صیادمنش در دیدار هال سیتی و برنلی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۷:۵۳
مصدومیت اللهیار صیادمنش در دیدار هال سیتی و برنلی

اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی هال سیتی در جریان دیدار مقابل برنلی با آسیب دیدگی مواجه شد. میران این آسیب دیدگی هنوز مشخص نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی هال سیتی در جریان دیدار مقابل برنلی با آسیب دیدگی مواجه شد.

به گزارش پارس فوتبال، در ادامه بازی‌های هفته چهارم چمپیونشیپ انگلیس، تیم هال‌سیتی با بهره‌مندی از اللهیار صیادمنش در ترکیب و سمت راست خط میانی، از ساعت ۲۳:۱۵ سه‌شنبه شب(به وقت ایران) در استادیوم تورف مور به مصاف برنلی رده دوازدهمی رفت.

یاران صیادمنش که طی سه هفته گذشته چمپیونشیپ انگلیس به یک تساوی و دو پیروزی رسیده بودند، در دیدار مقابل برنلی نیز موفق شدند به روند شکست‌ناپذیری خود ادامه بدهند و به یک امتیاز خارج از خانه دست پیدا کنند.

تیم فوتبال هال سیتی در دیدار مقابل برنلی با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا ۸ امتیازی شود و پایین‌تر از بلکبرن، در رده دوم جدول چمپیونشیپ انگلیس قرار بگیرد.

مصدومیت اللهیار صیادمنش در دیدار هال سیتی و برنلی

اللهیار صیادمنش، ستاره ایرانی هال سیتی که پیش از این در سه مسابقه چمپیونشیپ و یک بازی جام اتحادیه حضور ثابت در ترکیب تیمش داشت، امشب هم تا دقیقه ۵۵ در زمین بود و بخاطر آسیب‌دیدگی تعویض شد.

هنوز جزئیات دقیقی از میزان مصدومیت مهاجم ایرانی هال سیتی گزارش نشده، اما هواداران این باشگاه در پیام‌های متعدد در فضای مجازی ابراز امیدواری کرده‌اند در شرایطی که کمبود بازیکن دارند، با غیبت طولانی مدت یکی دیگر از ستاره‌های خود مواجه نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *