بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نوراللهی در شباب الاهلی تنها شد + عکس

تنها ماندن احمد نوراللهی در شباب الاهلی پس از جدایی مهدی قایدی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۷:۲۴
احمد نوراللهی در شباب الاهلی

احمد نوراللهی هافبک ایرانی شباب الاهلی با شرایط جدیدی در تمرینات این تیم مشغول به کار است. حالا مهدی قایدی دیگر در کنار این بازیکن نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد نوراللهی هافبک ایرانی شباب الاهلی با شرایط جدیدی در تمرینات این تیم مشغول به کار است.

به گزارش پارس فوتبال، شباب الاهلی امارات که مدت زیادی است اردوی پیش‌فصل خود را در کشور صربستان برپا کرده و بازی‌های تدارکاتی را در کنار تمرینات بدنسازی خود پشت سر گذاشته، امشب(چهارشنبه) نیز با بهره‌مندی از احمد نوراللهی یک مسابقه دوستانه برابر یک تیم صرب برگزار خواهد کرد.

احمد نوراللهی که سال گذشته همراه با مهدی قایدی در تمرینات شباب الاهلی حضور داشت و دو لژیونر ایرانی این تیم را تشکیل می‌دادند، پس از جدایی قایدی حالا در این تیم به تنهایی مشغول تمرین است و شرایط جدیدی را بدون حضور دیگر هموطن خود تجربه می‌کند.

احمد نوراللهی در شباب الاهلی

تیم فوتبال شباب الاهلی از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در پنجمین بازی تدارکاتی پیش‌فصل در کمپ برون‌مرزی خود در کشور صربستان به مصاف رادنیک، تیم قعرنشین سوپر لیگ این کشور خواهد رفت که به نظر می‌رسد احمد نوراللهی در این مسابقه دوستانه به میدان برود.

نوراللهی که سال گذشته ۲۳ بازی در لیگ برتر امارات انجام داد و سه گل برای شباب الاهلی به ثمر رساند، در دو مسابقه تدارکاتی اخیرشان مقابل تیم‌های صربستانی به میدان رفته و احتمالا امشب هم برابر رادنیک بازی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *