بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رویاپردازی های پیمان با پیکان + عکس

تمرینات پرفشار تیم والیبال پیکان برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۵
تیم والیبال پیکان

تیم‌ والیبال پیکان این روزها تمرینات خود را به شکل فشرده برای حضور قدرتمند در مسابقات فصل آینده لیگ برتر والیبال پیگیری می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم والیبال پیکان این روزها تمرینات خود را به شکل فشرده برای حضور قدرتمند در مسابقات فصل آینده لیگ برتر والیبال پیگیری می‌کند.

به گزارش پارس فوتبال، پیکان که پرافتخار ترین تیم والیبال ایران و آسیا محسوب می‌شود کار خود در فصل گذشته لیگ برتر را با رتبه دومی به اتمام رساند. جایی که این تیم در مسابقه فینال مقابل شهداب شگفتی‌‌ساز، کار را واگذار کرد و نایب قهرمان لیگ برتر شد.

بلافاصله پیکان تحت هدایت پیمان اکبری و با حضور فوق‌ستاره‌هایی مثل اروین انگاپت، نیمیر عبدالعزیز، سعید معروف و سید محمد موسوی، موفق شد بر بام آسیا بایستد تا این باشگاه ریشه‌دار تهرانی یک افتخار بزرگ دیگر در سطح اول والیبال آسیا کسب کند.

تیم‌ والیبال پیکان این روزها تمرینات خود را جهت حضور قدرتمند در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر دنبال می‌کند. این تمرینات بدون حضور ملی پوشان پیکان برگزار می‌شود و پیمان اکبری با دقت و جدیت خاصی کار شاگردانش را دنبال می کند تا نشان دهد که از انگیزه‌های بالایی برای تداوم موفقیت‌ها با پیکان برخوردار است.

تیم والیبال پیکان

تیم والیبال پیکان

تیم والیبال پیکان

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *