بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

این بازیکن آنفیلد را از کابوس نجات داد + عکس

گل نجات بخش لوئیز دیاز برای لیورپول در دیدار با کریستال پالاس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۱
لوئیز دیاز در لیورپول

منچستریونایتد و لیورپول در حالی هفته آینده برابر هم قرار می گیرند که اولی در رتبه بیستم جدول قرار گرفته و دومی در رتبه دوازدهم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچستریونایتد و لیورپول در حالی هفته آینده جدال سنتی فوتبال انگلیس را برگزار می کنند که اولی در رتبه بیستم جدول قرار گرفته و دومی در رتبه دوازدهم!

به گزارش پارس فوتبال، زمانی که قرعه کشی لیگ انگلیس برگزار شد و مشخص شد که منچستریونایتد و لیورپول به مصاف هم می روند، خیلی ها انتظار داشتند که هر دو تیم در بهترین شرایط به این مسابقه برسند. در حقیقت منچستریونایتد با مربی جدید و هلندی خود تن هاگ قرار بود که کابوس سالهای گذشته اش را فراموش کند و لیورپول که داروین نونیز گرانقیمت را جانشین مانه در خط حمله خود کرده بود، به فصل جدید امید زیادی داشت اما در حال حاضر هیچ کدام از دو تیم در دو هفته اول مزه پیروزی را نچشیده اند.

لیورپول از دو بازی فقط دو امتیاز کسب کرده است و در رتبه دوازدهم قرار دارد در حالی که منچستریونایتد با دو شکست شرایط وحشتناکی را تجربه می کند و در قعر جدول جای گرفته است. به همین خاطر بازی هفته سوم لیگ برتر برای هر دو تیم بازی مرگ و زندگی است چرا که هر تیمی در ان بازی شکست بخورد، به بحرانی عمیق فرو می رود.

لوئیز دیاز در لیورپول

هفته گذشته محمد صلاح و داروین نونیز ناجی کلوپ شده بودند و این بار نوبت لوئیز دیاز کلمبیایی بود که بدرخشد. در حالی که سرخ ها با اخراج داروین ده نفره شده بودند و خطر شکست را حس می کردند، این دیاز بود که با یک ضربه تماشایی به ناجی سرخ ها تبدیل شد تا مانع از شکست لیورپول شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *