بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بهروز عطایی : خوشحالم که مردم همیشه از والیبال حمایت می‌کنند

نظر بهروز عطایی درباره آمادگی تیم ملی والیبال برای جام واگنر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۹:۵۳
بهروز عطایی

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در دیدارهای دوستانه اطلاعات خوب و کامل‌تری از تیم خودمان به‌دست می‌آوریم و به آمادگی مطلوب خواهیم رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در دیدارهای دوستانه اطلاعات خوب و کامل‌تری از تیم خودمان به‌دست می‌آوریم و به آمادگی مطلوب خواهیم رسید.

به گزارش پارس فوتبال، بهروز عطایی درمورد سفر تیم ملی والیبال کشورمان به لهستان و شرایط آمادگی بازیکنان اظهار داشت:

سفری 14، 15 ساعته برای رسیدن به لهستان داشتیم. روز گذشته بازیکنان استراحت کردند و طبق برنامه امروز (دوشنبه 24 مرداد) یک جلسه تمرین بدنسازی سبک داشتند تا فشار زیادی به آن‌ها وارد نشود و دچار مصدومیت ناشی از خستگی نشوند.

بعدازظهر امروز هم یک جلسه تمرین توپی خواهیم داشت و سعی می‌کنیم آنچه در طول تمرینات انجام داده بودیم؛ مرور کنیم تا فردا در دیداری دوستانه به مصاف اوکراین برویم. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم تا اطلاعات کافی از تیم خودمان به‌دست آوریم.

دو بازیکن به نام محمدجواد معنوی‌نژاد و شهروز همایونفرمنش هنوز به جمع ما اضافه نشده‌اند. با اضافه شدن این دو بازیکن شرایط تیم ملی بهتر خواهد شد و می‌توانیم به هماهنگی بیشتری برسیم.

عطایی با اشاره به مسابقات جام واگنر، گفت:

حضور در این تورنمنت و برگزاری چند دیدار سطح بالا قطعاً به آمادگی تیم کمک می‌کند.

در سال‌های گذشته تیم ملی شروع خوبی در تورنمنت‌های رسمی نداشت و مهمترین دلیلش هم عدم انجام بازی‌های تدارکاتی خوب و کافی بود. سعی می‌کنیم کمبودی در این زمینه نداشته باشیم و به مرز آمادگی مطلوب برسیم. تیم‌های خوبی در این تورنمنت حضور پیدا می‌کنند و ما هم تلاش می‌کنیم خروجی خوبی از این پیکارها بگیریم.

او در مورد کسب موفقیت‌های اخیر توسط تیم ملی بانوان و تیم ملی ب ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، عنوان کرد:

خوشحالم که تیم بانوان ایران توانست به مرحله نهایی برسد و به بازیکنان و کادر فنی آن‌ها تبریک می‌گویم. تیم ملی ب ایران هم توانست راهی فینال شود و امیدوارم بازی فینال برای هر دو تیم به‌خوبی تمام شود و باز هم شاهد خوشحالی مردم باشیم.

عطایی در پایان گفت:

خوشحالم که مردم همیشه از والیبال حمایت می‌کنند. خوشحالی ایرانی‌ها خواسته قلبی همه ماست و امیدوارم مردم مثل همیشه سربازها و فرزندان خود را دعا کنند تا یک‌بار دیگر باعث ایجاد نشاط و شادی در کشور شوند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *