بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت سرمربی پیشین بارسلونا به ایالت باسک ؛ هیچ جا خانه آدم نمی شود + عکس

ارنستو والورده سرمربی اتلتیک بیلبائو در لالیگا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۴۵
ارنستو والورده در بیلبائو

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا بین سال های 2017 تا 2020 در این فصل هدایت اتلتیک بیلبائو را بر عهده گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا بین سال های 2017 تا 2020 در این فصل هدایت اتلتیک بیلبائو را بر عهده گرفته است و این اولین باری نیست که والورده هدایت اتلتیک بیلبائو را بر عهده دارد چرا که او بین سال های 2003 تا 2005 و همچنین 2013 تا 2017 سکان هدایت تیم بیلبائو را بر عهده داشته است.

به گزارش پارس فوتبال، خیلی از هواداران بارسلونا معتقدند که بارسا پس از رفتن والورده دیگر روز خوشی ندید و آخرین دوران درخشان بارسلونا در زمانی بود که ارنستو والورده هدایت این تیم را بر عهده داشت. اکنون دوباره می بینیم که ارنستو والورده در لالیگا حضور دارد و این بار روی نیمکت های اتلتیک بیلبائو است.

ارنستو والورده در بیلبائو

اتلتیک بیلبائو در هفته اول رقابت های لالیگا به مصاف مایورکا رفت و این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در واقع اتلتیک بیلبائو با هدایت ارنستو والورده هم مثل بارسلونا با هدایت ژاوی در هفته اول لالیگای 2022/23 در ورزشگاه خانگی خود به تساوی بدون گل رسید و می توان گفت شروع خوبی نداشت.

والورده در فصل 2017/18، لالیگا را برای بارسلونا تنها با یک شکست به ارمغان آورد و عملکرد بسیار خوبی در آن فصل داشت. باید دید اکنون عملکرد او در بیلبائو چگونه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *