بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گریه نمایشی مهاجم ناپولی پس از گلزنی + عکس

خوشحالی جالب پس از گل ویکتور اوسیمهن ، بازیکن ناپولی پس از گلزنی برابر هلاس ورونا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۴۰
ناپولی و هلاس ورونا

ناپولی در آغاز لیگ ایتالیا عملکردی درخشان داشت و با نتیجه پنج بر دو در مقابل هلاس ورونا پیروز شد تا امیدهای هوادارانش به ادامه فصل بیشتر شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ناپولی در آغاز لیگ ایتالیا عملکردی درخشان داشت و با نتیجه پنج بر دو در مقابل هلاس ورونا پیروز شد تا امیدهای هوادارانش به ادامه فصل بیشتر شود.

به گزارش پارس فوتبال، ناپولی در ابتدا با گل لاسانیا عقب افتاد اما با گلهای کواراتس خلیا و ویکتور اوسیمهن به بازی برگشت و در نیمه اول با نتیجه دو بر یک پیروز شد. توماس هنری در نیمه دوم برای ورونا گلزنی کرد اما ناپولی پا پس نکشید و با گلهای زیلینسکی، لوبوتکا و پولیتانو حریف را گلباران کرد و با نتیجه پنج بر دو به پیروزی رسید.

ویکتور اوسیمهن ستاره 23 ساله اهل نیجریه بدون تردید یکی از مهمترین بازیکنان ناپولی به شمار می رود. این بازیکن فصل گذشته به علت شکستگی جمجمه اش فصل سختی را داشت چرا که آن مصدومیت باعث شد تا دو ماه از میادین دور باشد. ویکتور با وجود مصدومیت شدیدش در فصل گذشته 32 گل زد یعنی دو گل بیشتر از فصل اولش در ناپولی. این بازیکن در تابستان مشتریان زیادی داشت اما به نظر می رسد که در تیم ایتالیایی مانده و فصل را با گل شروع کرده است. ویکتور پس از گلش تصمیم گرفت که خوشحالی جالبی را داشته باشد و الکی ادای گریه کردن را در آورد تا لحظه بامزه ای را رقم بزند. قطعا این بازیکن امیدوار است که گام بزرگی را در آینده داشته باشد و به تیم بزرگی در آینده ملحق شود.

ناپولی و هلاس ورونا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *